Ontpillen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikki, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki

    Nikki Lid

    28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Hallo ik heb even een vraagje over het ontpillen.
    Ik ben eind mei gestopt met de pil. Ik heb toen gelijk een menstruatie gehad. Daarna heeft het 4 maanden geduurd en heb ik uiteindelijk van de huisarts tabletten gekregen wat de menstruatie op gang gebracht heeft. Daarna heb ik 2 keer een cyclus van 30 dagen gehad. Weten jullie toevallig of het nu een regelmatige cyclus wordt of is er nog een keer kans dat het weer zo lang gaat duren.
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat ligt er volgens mij helemaal aan. niet zo'n fijn antwoord, maar als je een regelmatige cyclus hebt is dat geen garantie dat je al vruchtbaar bent. ik kwam er namelijk achter dat ik pas nu bij de derde cyclus gewoon bloedverlies had, dat het baarmoederslijmvlies werd afgestoten. daarvoor was het min of meer de menstruatie die ik tijdens de pil had.

    wel denk ik dat als het nu met tabletten op gang gebracht is dat de kans veel groter is dat het nu regelmatig wordt. toch nog even een maandje afwachten. en in de tussentijd gewoon vrolijk klussen.
     
  3. Nikki

    Nikki Lid

    28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    bedankt voor je antwoord, t'is inderdaad gewoon maar afwachten, ben ook pas in de derde ronde dus moet gewoon niet zo ongeduldig zijn.

    Inderdaad klussen maar, niet geschoten is altijd mis!!
     
  4. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    blij te horen dat het een tijdje kan duren vooraleer je weer normaal menstrueert :) Ik begon al te panikeren...
     
  5. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nee hoor elpee, gene panierk. het kan inderdaad wel even duren. het rare is alleen dat je voordat je begint te proberen met zwanger te worden er niet zo veel over hoort. ik tenminste niet. ik wist wel dat het na pilgebruik even kon duren, maar hoe en wat had ik nooit wat over gehoord. gelukkig kunnen we er op het forum een beetje over babbelen.
     
  6. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    Succes met knutselen en hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!!!
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik duim ook dat de Sint iets leuks brengt!!
     

Deel Deze Pagina