die arme schat:(

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie89

noukie89 Niet meer actief

hallo

ik ben gek op aparte dieren
    wil ook graag een halve dierentuin aan dieren hebben

sinds 1,5 jaar heb ik een baardagaam en 4 maanden geleden een 2e er bij gekocht samen heten ze henk en ingerid ;)

nu was henk die ik al heel lang heb sloomer dan de nieuwe op een gegeven moment was het zo erg dat ik hem moest dwang voederen

enkele weken geleden ging hij weer vooruit ging zelf weer op jacht enzovoort

nu kwam eergister mijn vriend bij de terrarium en lag hij op z'n rug
    hij was bijna leveloos omdat het al 18.30 was en niet iedere dierenarts verstand van reptielen heeft moest ik wachten tot gister 13.45 voordat ik naar de dierenarts kon

hier heet hij een spuitje gekregen in de hoop dat het beter zou worden

nu ad hij gister avond weer een beetje maar vanochtend kwam ik bij hem en was hij dood

nu staat het janken mij nader dan het lachen want ik hou enorm van mijn dieren en vind het verschrikkelijk dat henk dood is

nu zullen de meeste wel denken je gaat toch niet janken om zo'n beest maar voor mij zijn alle dieren het zelfde o het nu een hond is of een baardagaam

:(r.i.p henk

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ach gosss das nooit leujk zeker niet als je hem al lang hebt! knuf

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Lieve schat, ik zou ook janken!!
    Ik heb helaas mijn baardagame een paar maanden geleden weg moeten brengen (naar een nieuw huisje) :(
    Ik had gewoon geen tijd meer voor hem met 2 kinderen, een baan en een huishouden en dat vond ik zo zielig :(
    Dus heb ik een nieuw huis gezocht, 1 waar hij het gewoon nog beter heeft dan bij ons, zelf een eigen vrouwtje hehehe
    Maar toen ik hem daadwerkelijk moet achterlaten heb ik echt gehuild hoor :(
    Mijn lieffie, die ik al bijna 5 jaar had :(
    Dus geloof me, ik snap je helemaal. En ik vind dat je echt mag huilen!
    Dikke knuffel en als je wilt praten, pm me maar.

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Aaawwww ik snap ook heel goed dat je erg verdrietig bent meis. Heel veel sterkte. R.I.P Henk

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En waarom niet janken om zo'm dier? Zijn net gekke hondjes die baardagamen! Weet de DA ook niet wat het geweest zou kunnen zijn?

Arm ding...
    Gaat je dame wel goed? Want als ze bij elkaar zaten zou ik die maar goed in de gaten houden. (niet om je bang te maken hoor!)

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Waarom zou je daar niet om mogen huilen meid? Mijn ouders hebben in de afgelopen 8 jaar toen ik nog thuiswoonde, 2 parkietjes gehad. Wel na elkaar.
    Maar ze waren zo lief, en kletsten. Moest zo hard huilen toen ze dood gingen! Met mijn konijn net zo..
    Brr.

Sterkte!

7. noukie89

z'n lever was in ieder geval niet goed

maar verder heeft ze hem vocht en vitmines gegeven maar hij drok goed en ad de laatste tijd ook weer goed

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Aggos :(
    Sterkte, en nee het is niet raar dat je er om huilt, beestje had zijn eigen karakter en jij kende hem door en door, mag je best om janken hoor.

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heel normaal hoor dat je verdrietig bent!
    Ik vind het al erg als een van mijn vissen dood zou gaan dus ik begrijp het helemaal.
    Sterkte!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    ahgossie! :( Sterkte!!

*knuffieee*

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    sterkte, het verlies van een huisdier is altijd moeilijk.
    en iedereen moet wel huilen, als ik een konijntje (wilde) langs de kant van de weg zie liggen krijg ik al een brok in me keel.

ik heb ook een dierentuin die vroeger nog groter was

6katten
    4konijnen
    4chinchilla`s
    en ongeveer 10 vissen.

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooooh wat jammer zeg!!!
    toch heb je goed voor hem gezorgd en dat vind ik erg leuk om te lezen
    zijn genoeg mensen die dit soort dieren laten voor wat het is
    super!!!

heel veel sterkte, hopelijk kun je het snel verwerken

13. noukie89

veel mensen kopen zo'n beestje voor 10 euro en als er dan iets mee is dat je naar dierenarts moet denken ze kosten toch maar 10tje zo werkt het bij ons niet

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Gaat googlen wat voor dier dat is...

Aha...

Nou meis, ik zou ook janken hoor, een dier blijft een dier, of het nou een hond,kat of baardagaam is..

15. me83

me83 Niet meer actief

wat voor huisdier het ook is.. juist door je gevoel te uiten laat je zien hoeveel je om je dieren geeft!

kunnen sommige mensen nog een puntje aan zuigen!!!(sommige berichten in de krant zijn te ziek voor woorden!)

veel sterkte!

Deel Deze Pagina