Ziekjes

Discussion in 'Gezondheid' started by BoBam, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik moet nog 3 weekjes werken,niet zo lang meer dus.
    Maar ik ben de laatste 2 week echt moe! En als
    ik het druk heb op het werk dan doet me buik zo'n
    pijn! :cry: Ik moest vanmiddag aan het werk
    maar ik heb me ziek gemeld want ik heb nu de hele nacht
    wakker gelegen. Me moeder zei dat het misschien beter was om
    nu al te stoppen met werken, me moeder zegt dat niet gauw hoor!
    Ik dacht zelf om te zeggen dat ik alleen s'ochtends nog wil werken
    en dat ik dan wel achter de kassa ga zitten ofzo. Wat denken jullie?
    S'middags heb je nu zoiezo niks aan mij dan ben ik af!
    Woensdag moet ik weer naar de VK, ik zal het haar ook eens vragen
    dan gaat ze me ook op ijzer prikken, misschien dat dat het ook wel is
    want ik ben ook vaak duizelig,mijn bloeddruk is wel goed, wat voor mijn zwangerschap altijd te laag was!

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Hoi,

Wat ik zo om me heen hoor is het best heel gebruikelijk om gewoon een beetje op te zijn richting het einde. Je lichaam geeft aan wat je wel of niet kunt. Goed luisteren dus. Overleg met je VK kan je hierbij helpen. Stoppen met werken is niet altijd te oplossing, soms is minder werken of ander werk ook goed. Ik ken het wel (ben bijna 32 weken), heb veel last van mijn rug maar had bedacht door te werken tot 4 weken van te voren. Nu heb ik daar wat spijt van, het lichaam geeft gewoon aan dat het niet meer wil. Dat is niet klagen, dat is de realiteit!

Je ijzergehalte is inderdaad wel belangrijk maar mocht die nou ook gewoon goed zijn dan ben je nog steeds moe! Zwanger zijn is topsport en het ene lichaam is daar beter tegen bestand dan het andere. Daar is niets mis mee!

Bobam, blijf lekker tot woensdag even thuis (even tot rust komen). Dan overleg je woensdag even met je VK (de uitslag van het ijzer hebben ze gelijk) en kijk je daarna wat goed is om te doen. Veel sterkte!

Share This Page