Zou het kwaad kunnen als Nick stukjes eierkoek krijgt? Ik loop wel eens te winkelen en loop dan langs een bakker en moet eraan denken. Mag dit of kan ik hier beter nog mee wachten? Brood eet hij overigens goed, ook met korstjes.
Esmée had paar weken terug de eierkoek van haar zus te pakken die niet oplette. Ze vond hem erg lekker, was nog klein stukje. Geen idee eigenlijk of het al kan. Klein stukje kan denk geen kwaad. Heb ff gegoogled. En de een geeft het niet omdat er teveel suiker inzit. De ander niet vanwege de ei die erin zit voor allergische reactie. En de volgende geeft het heel af en toe eens.
Oh, Nick eet ook eieren dus allergische reactie ben ik niet zo bang voor. En suiker, tja, als hij er geen 4 per dag eet bij wijze van spreke. Het gaat om heel af en toe een verwennerijtje.
Hier vond ze het ook erg leuk om de boel te verkruimelen dus zoveel at ze er nou ook weer niet van. Maar het is weer eens wat anders om te geven toch.
haha nu begrijp ik waarom mijn zoontje zo naar rotte eieren stonk woensdag. Hij had dinsdag idd een eierkoek gegeten op de markt
Ik wilde ze binnenkort ook eens voor Irem kopen. Ze eet ook weleens een gekookt ei, dus moet verder geen probleem zijn. Gewoon voor de afwisseling van de dagelijkse soepstengel/cracotte lijkt het me prima.
Ik deed dat niet op die leeftijd, omdat ik ze niet al zo vroeg aan zoete tussendoortjes wil laten wennen, en omdat ik met ei wilde wachten tot ze 1 waren (ivm ontwikkelen voedselallergie).