Doen jullie thuis of bij de oppas (als ze de hele dag binnen zit) schoentjes aan of niet? Amy houd namelijk haar rechte tenen heel raar bij het staan en de ene zegt dat ik stevige schoenen aan moet doen en de andere zegt schoenen uit, veel beter. Dus wat denken jullie?
het beste is vilgens mij gewoon lekker op blote voeten... schoenen kunnen gaan knellen dus hier altijd schoentjes uit met sokken dan nu maar anti slip eronder en wat ook super goed voor de voetjes is zijn die leren slofjes misschien ook een idee
Zolang ze nog niet goed loopt is het beter om helemaal geen schoenen aan te trekken. Anti-slip sokken of slofjes kan wel tegen koude voeten.
Ik zou zeggen schoenen uit als je binnen bent en schoenen aan als je buiten bent. Maar dat komt waarschijnlijk omdat wij zelf ook altijd onze schoenen uit doen als we binnen zijn.
Schoenen helpen niet om beter te kunnen lopen...tenminste niet op die leeftijd. Het is bedoeld om je voeten te beschermen tegen kou en harde/ scherpe dingen op de grond. Dus gewoon antislip slofjes of zo.
hier ook lekker blote voetjes of antislipsokjes, alleen schoenen of slofjes aan als we naar buiten gaan. zodra we ergens binnen zijn probeert hij ze zelf al uit te trappen. (denk dat hij het te warm vind, want hij trekt ook altijd zijn sokken uit, maar heeft eigenlijk nooit koude voeten. maaja, ik loop zelf ook liefst op blote voeten.
hier ook alleen antislipslofjes ... of leren slofjes.....Britt wil daarbij ook nog niks van schoentjes weten
wij doen binnen antislip sokjes aan, als we naar een verjaadag gaan doen we even schoientjes aan onder zijn outfit. maar die gaan direct uit na binnen komen. het zijn sowieso van die zachte zooltjes
Het wordt aangeraden om pas met echte schoenen te beginnen op het moment dat ze echt lopen. Tot die tijd gewoon lekker sokken met antislip of leren slofjes.
bij ons thuis doet iedereen de schoenen verplicht uit dus de kleine loopt ook niet met schoentjes binnen, lijkt me trouwens ook helemaal niet lekker en niet goed om de hele dag je voeten in schoenen gepropt te hebben
Afgezien van het feit of het wel of niet goed is voor de voetjes, het lijkt me zelf ook erg vervelend om de hele dag schoenen aan te hebben als het niet hoeft. Als ik thuis kom doe ik ze ook altijd direct uit.
Steven loopt thuis atijd op sokken, als we weggaan gaan de schoenen aan, zodra we thuis zijn, meteen weer uit. Doen we zelf ook altijd.
Als we thuis zijn doe ik zijn schoentjes uit, net als vele hier doe ik anti slip sokjes voor hem aan.