toen ik 24 weken zwanger was heb ik een trombose gekregen in mijn bekken, aan de linkerkant. Hiervoor krijg ik nu bloedverdunners. Nu heb ik sinds gisteren ineens pijn in mijn rechterbeen! vooral het onderbeen. het is anders dan bij de trombose want toen kon ik er ook echt niet mee lopen. Nu heb ik met lopen juist geen last, maar alleen als ik stilsta. Zitten, zolang ik mijn benen languit doe, en lopen, gaan eigenlijk prima. Ook heb ik het niet meteen als ik wakker wordt maar komt het in de loop van de dag op. Ik zit te twijfelen of ik het ziekenhuis er over moet bellen vanavond, morgenochtend heb ik opzich weer een afspraak.... de kans dat het weer trombose is lijkt me erg klein met bloedverdunners... zijn er mensen die de klacht herkennen? misschien een zenuw?
zo te zien heeft niemand een idee. in het ziekenhuis heeft de dokter even gekeken maar ze vond het niet zorgelijk, dus niks aan de hand... maar wat het dan is wist ze ook niet...
Heb t ook weleens, voelt hetzelfde als het stroombotje bij je elleboog, volgens mij is t gewoon een zenuw die even bekneld zit. Na verzitten gaat t wel weer. Fijn dat ze het bij jou in ieder geval niet zorgelijk vonden!