Hee dames! Ik heb sinds zondag avond constant het gevoel of er een soort vab bel/bal in mijn baarmoederhals zit het is een heel raar gevoel. Ik heb de VK al gebeld maar die kon dit niet plaatsen.. Komt iemand dit bekend voor??
Ik heb het zelfde gevoel niet gehad. Maar heb wel opgezwollen schaamlippen door de zwangerschap. Soms voelt het ook aan alsof er een bolletje op zit. Misschien dat je dit wel hebt alleen dan wat meer inwendig? Je kan namelijk ook spataders hebben op je schaamlippen. Die kunnen ook best groot zijn. Ik zou aan zo iets denken bij jouw beschrijving.
Bedankt voor je reactie, hier heb ik echt wel iets aan! Het voelt inderdaad ook wat dikker, en ik heb ook af en toe een wat branderig gevoel( mijn urine is getest en ik heb geen blaasonsteking). Gaat dit vanzelf over? En had jij ook af en toe een branderig gevoel?
Nee geen branderig gevoel. Maar dat lijkt me juist weer eerder iets van een schimmelinfectie worden/zijn. Maar je kan natuurlijk altijd flink gezwollen schaamlippen hebben en daarnaast een (beginnende) infectie. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even je vk of huisarts vragen voor advies.
Ik had vooral in het begin steeds het gevoel dat er iets uit mijn buik kon vallen, en als ik ging zitten dat je dan op een balletje zit ofzo. Weet niet of dat gevoel een beetje overeen komt, maar mijn verloskundige zei dat het te maken had met het verweken van ingewanden, dat alles een beetje lager komt te hangen. Ze adviseerde om mijn bekken-spieren te trainen, en na een week begon ik wel verschil te merken. Misschien dat het jou ook helpt
Bedankt voor de reactie's!! Ik heb vandaag voor de zekerheid mijn urine op kweek laten zetten, en ook ben ik bij de VK geweest. Volgens haar ligt de kleine op mijn blaas waardoor mijn blaas in verdrukking komt en dat gevoel kan geven, ook kan je daar een branderig gevoel van krijgen..Dus ik geloof dat dat het is