Hey int kort.. voorbije week last gehad van mijn onderbuik, meer vochtverlies dan anders, mijn baarmoeder voelt zacht, zit hoger en rekbaar slijm... (maar steeds geen temp stijging, dus volgens mij heb ik mijn eisprong nog niet gehad ?) Nu deze morgen voel ik opnieuw aan mijn baarmoeder en ik heb wat bruin slijm aan mijn vingers Ga ik ongesteld worden ? zonder een eisprong gehad te hebben ? Of zou ik een eisprong gehad hebben op die enkele dagen dat ik een hogere temp had ? maar dat mijn temp dan gewoon onmiddellijk terug gezakt is ? iemand die me kan helpen ? Ik ben nu even radeloos...
hoe staat je bbm nu? Ik wil niet voorbarig zijn, maar het klinkt niet zo goed....aan je temp te zien heb je geen ei gehad....zolang het nog geen rood bloed is, is het goed.... mss is je ei nu wel gesprongen en heeft dat voor wat oud bloed gezorgd. Hopelijk gaat je temp nog wel stijging in de aankomende paar dagen
Hey bmm zit hoog, is zacht... Niets van rood, enkel bruine spotting... Ik hoop echt dat het dan mijn eisprong is en geen aankomende ongesteldheid... want dat betekent dan waarschijnlijk dat ik geen eisprong heb ? Kmoet wel zeggen dat FF even kort een kruis heeft aangeduid, maar toen mijn temp weer 36,2 werd, kreeg ik een mededeling dat het kruis weg zou zijn. Omdat de temp niet wees op een eisprong..
volgens mij als je ongi wordt, zakt je bbm dus zolang die nog hoog zit is er nog niets aan de hand. Je zal nog een paar dagen geduld moeten hebben. Hoop dat je ei eraan komt
PFFFF vandaag veel meer bruinverlies, neigt zelfs naar het rode... En volgens mijn temp geen eisprong gehad... Zucht !
Lieve Lotteke, Ik ben bang dat je ongi gaat worden , gezien de dingen die je beschrijft, bruin bloedverlies, neigt naar rood. Ik kan er naast zitten maar ik denk het niet. Ik hoop en anderen met me dat het niet zo is.
Je vroeg nog wat het betekent als je geen eisprong hebt als ik je goed heb begrepen. Zonder eisprong kan er geen eitje bevrucht worden, daarom heb in zo'n maand geen kans om zwanger te raken. Hopelijk (als je ongesteld bent geworden) heb je volgende maand een mooi kaartje!
Kan dat dat er soms een ei overgeslaan wordt ? of betekent dit dat ik nooit een eisprong zal hebben? Ik gebruik al enkele maanden ov testen en die tekenen jammer genoeg ook nooit positief.. Morgen ga ik naar de huisarts.. Hoop dat die me kan helpen...
Er zijn meerdere vrouwen die soms een maand geen eisprong hebben. Maar ook weinig die nooit een eisprong hebben, daar ben ik er 1 van...... Las dat je vandaag naar de huisarts gaat, ik heb die stap nu ook gemaakt. Ga vanmiddag heen..
Hey deze avond dus naar de huisarts geweest en die zei dat als je ongesteld bent, dat dat er op zou duiden dat je wel een eisprong hebt. zij gelooft ook niet in temperaturen, volgens haar is dat niet altijd correct genoeg om op te vertrouwen... goed ja, ik ga het toch blijven opnemen, je weet maar nooit. Kheb wel een doorverwijzing gekregen naar de gyneacoloog.. just to be sure. ps: nog steeds niet ongesteld... wel nog bruin verlies, lichtjes vandaag maar dus na 4 dagen bruinverlies, nog steeds niets rood te bespeuren...