Zijn er dames die bekend zijn met het weghalen van verklevingen in het ziekenhuis in Enschede? Na een miskraam / curretage heb ik helaas verklevingen hier aan over gehouden en deze moeten weggehaald worden. Ik heb ook als optie Hoofddorp Spaarne ziekenhuis Zijn er dames met ervaringen?
Hey Koetje, ik heb alleen ervaringen met Hoofddorp en ben daar erg tevreden over! Dr. Emanuel van het Spaarne in Hoofddorp is een hele fijne arts en heel kundig. Bij mij is de operatie goed gegaan, weinig klachten daarna en gister is gebleken dat de verkleving tot nu toe is weggebleven. Wij kunnen nu na 1,5 eindelijk weer verder! Ik kan me voorstellen dat Hoofddorp niet altijd om de hoek ligt, maar ik kan je het erg aanraden. Succes!
Ik zou voor de allerbeste gaan. Even zonder emotie bekeken: zaad en eicellen kun je vervangen voor donor als het er niet is of niet geschikt is. Je baarmoeder niet, dat blijft het meest essentiële om zwanger te worden en een kind te baren. Zelf zou ik geen enkel risico nemen en voor de allerbeste gaan.
Helemaal met Klaasje82 eens! Je hebt maar 1 baarmoeder en mijn ervaring is dat er niet teveel mee gerommeld moet worden....Heb je al een beslissing genomen Koetje85?
Ik heb een beslissing genomen en ga naar het Spaarne ziekenhuis. Ik heb dit een tijdje terug om laten zetten en kan maandag terrecht voor een Intake. De hysteroscopie foto's naar doorgestuurd naar Dr. Emanuel. En hopelijk kan er na de intake afspraak ook snel een 2de afspraak voor verwijdering plaatsvinden.
Hey Koetje85, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen door naar Dr. Emanuel te gaan. Na mijn operatie dacht ik "wat dit nou zo moeilijk?". Er is bij mij nl. ruim een jaar niets gebeurd, voordat mijn gyn er achter kwam dat ik misschien wel een verkleving had. De operatie wil ontzettend mee en ik ben erg tevreden met de behandeling van en door Dr. Emanuel. Ik wens je heel veel succes en ik hoor graag hoe het gegaan is.