Eierstok onsteking verminderd kans zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jetje5, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje5

jetje5 Lid

26 sep 2011
    17
    0
    0
    Dag dames,

Ook ik lees sinds een tijdje mee met al de ontwikkelingen op verschillende forums.

Ik ben 31 en vanaf september is de Merina spiraal eruit. Het feest kan wat mij (ons!) betreft beginnen.

Wat ik mij afvroeg en niet duidelijk terug kan vinden in vorige forums is het feit of een vroegere eistok ontsteking invloed heeft op het zwanger worden. Toen ik 17 was heb ik eierstok ontsteking gehad waar ik gelukkig vroeg bij was en snel antibiotica voor kreeg.

Zijn er toevallig dames die daar ervaring mee hebben of er iets vanaf weten? Duurde het bijvoorbeeld langer als je er in het verleden last van hebt gehad?

Alvast bedankt!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je er vroeg bij was is de kans dat het je vruchtbaarheid beïnvloed erg klein, dus hopelijk geen probleem voor jou.

3. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    ik heb op mijn 17de een cyster gehad aan de rechtereierstok die hebben ze ook helemaal verwijderd.... kans op kinderen was er voor mij niet zeiden ze... maar toch zat ik aan de pil... in januari voor het laatst de pil gehad en in juni bleek ik zwanger te zijn ;).. ik zal zeggen gewoon proberen en het komt wanneer het komt.... niet te druk maken.... ;)

4. helma85

helma85 Niet meer actief

Vorig jaar maart ook een infectie aan eierstok/eileider gehad. Was er ook optijd bij. Moest wel een paar dagen in ziekenhuis liggen en 1 maand thuis blijven maar kijk naar mn banner!

Deel Deze Pagina