Lieve meiden, Lange tijd geleden dat ik wat heb gepost onder dit onderdeel. Het ging namelijk een hele tijd goed. Na de miskraam van september 2010 had ik nog lucrin injecties. Deze had ik voor de behandelingen ook steeds om de Endometriose onder controle te houden. In september 2011 weer controle in het zh en toen is afgesproken om na zo'n lange tijd lucrin weer over te stappen op de pil. Zo gezegd zo gedaan en dit is goed gegaan tot mei 2012, toen kreeg ik een doorbraakbloeding en kon ik gelijk op controle komen. Bij de controle bleek dat mijn baarmoederslijm zo dun was dat ik 4 dagen moest stoppen met de pil, om weer wat oestrogeen aan te maken zodat het bm slijm weer dikker kon worden en na 4 dagen weer verder moest gaan slikken. Dit gedaan en in die 4 dagen werdt ik gelijk heftig ongesteld, kwam een blaasontsteking en vaginale schimmelinfectie achteraan. Sindsdien dus last van buik en de vaginale infectie gaat maar niet over. Afgelopen vrijdag weer controle gehad en de gyn/fertiarts kan dus niets vinden. Geen endometriose, alleen de cyste die al heel lang in mijn eierstok zit alleen daar zou de last niet van komen. Hij zag wel dat er nog een vaginale infectie zat, dat wist ik al want was s'ochtens ook al bij de huisarts hiervoor geweest. Nieuw zalfkuur gehad en volgend de huisarts en gyn zou de buikpijn niet van de vaginale schimmel moeten komen. Nu krijg ik dus 3 maanden lucrin om te kijken of dit verschil maakt. Ik ben zo bang om weer aan de lucrin te beginnen, ook omdat de gyn zei dat ik de eerste tijd heel veel last ga krijgen, en ik ga trouwen in oktober in het buitenland. Ik zit dus een beetje in mijn maag met de veranderen en of het wel verstandig is. Dit komt ook omdat de zalf toch lijkt te helpen voor de vaginale infectie en de buikpijn wegtrekt. Ik loop dus een beetje met mijn ziel onder mijn arm, wat is wijsheid??? Sorry voor het omslachtige verhaal, maar moet ik moet het echt kwijt. Iemand die het weet? Groetjes Elvira
Ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar wat een gedoe zeg! Kan me voorstellen dat je er moe van wordt en het even niet meer weet! Sterkte!
Ja, aan mijn antwoord heb je ook niets. Probeer in ieder geval te genieten van de voorbereidingen naar Vegas toe! Dat doe je als het goed is maar 1x, dus probeer ervan te genieten. Ik snap dat je verder wil, dus ik zou het zo eens aan je arts voorleggen. Ook in combinatie met je trouwdag. Misschien kan hij wel goed adviseren als hij die achtergrond ook weet?
Jeetje meid, ik kan mij goed voorstellen dat je hier onzeker en gek van wordt. Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik je zou moeten adviseren. Alleen wat de rest ook zegt, probeer toch nog te genieten van de voorbereidingen van je huwelijk. Hoe moeilijk dat nu misschien ook is. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe! Liefs!
Lief van jullie meiden, het is al fijn dat ik het even van me af kan typen. Hebben jullie toevallig ervaring met aanvulling op de lucrin in de vorm van extra calcium en ijzer voor de botontkalking?
Zoiezo lekker je verhaal hier van je aftikken meis... dat helpt (mij in ieder geval wel altijd ) Maar ik kan me jammer genoeg niet verplaatsen in je situatie... Heftig hoor en onwijs vervelend! Ik gebruik ivm alle hormonsters die ik moet gebruiken wel extra voedings suplementen en let op mijn calcium inname. Ik wens je in ieder geval een onwijs mooie trouwdag in Las Vegas! Gaaf!
Ik heb zelf Decapeptyl gehad om 3 maanden in de overgang te komen. Had er vooral de 2e maand last van. Je zou je vraag eens in het endometriosetopic (bij mm clubs) kunnen plaatsen, daar zijn meer meiden die ook Lucrin gekregen hebben.
Helaas heb ik hier geen ervaring in.. Maar wens je hier wel veel sterkte mee... ´t Is heel teleurstellend en verdrietig kan ik me voorstellen... Maar wooow trouwen in Vegas... Goeiedag... Wat geweldig ... Ik hoop dat jullie een onwijs gave dag zullen hebben!!! Liefs!
Bedankt weer meiden. Ik heb besloten dat ik niet ga prikken en het gewoon bij de pil ga houden. Ook omdat ze niets kunnen vinden. Mijn eigen fertiliteitsarts heeft me er niet voor niets van afgehaald na een paar jaar, het is dat mijn partner hier gisteravond over begon. Ik had nu een nieuwe arts die dus een paar keer weg liep om het elders na te vragen. Ben nu een paar dagen met een nieuwe kuur voor de schimmel bezig en voel de buikpijn gewoon wegtrekken. Gelukkig is voor ons huwelijk alles al geregeld, jurk en bijbehoren is gekocht, 25 augustus de laatse pas, pak en bijbehoren is gekocht, de vluchten, hotel en chapel etc zijn geboekt. We reizen met zijn zessen heen en ter plaatse voegen mijn zwager en schoonzus zich toe en de ceremonie wordt ook voor de thuisblijvers live uitgezonden. Spannend allemaal hoor, het gaat wel aardig opschieten nu