Hoi meiden, effe een frustratietopic aangemaakt waar we allemaal onze frustratie in kwijt kunnen! Ik begin eens effe IK vind het ZO ontzettend KUT dat ik nog steeds niet mn menstruatie heb, dat ik niet weet wat met mn lichaam gaande is... Ik wil eindelijk een JA of een NEEN en geen JEEN... Is mijn lichaam er nog niet klaar voor? zal het er binnenkort klaar voor zijn? of zal het nog jaren duren? Zal ik normaal zwanger mogen worden, of zal ik ook andere mogelijkheden moeten proberen? Ligt het aan mij? ligt het aan hem? ligt het überhaupt aan IEMAND? Ik ben kwaad op alles en niets, kwaad op mij, mijn lichaam, kwaad op mijn ventje, alhoewel hij er veel begrip voor opbrengt... kwaad dat ik het gevoel heb me constant in te beelden dat ik zwanger ben! En dan teleurstellend naar die enkele streep op de test te kijken. Ik ben misselijk... ik weet ik praat het me in... ben doodop... ik weet ik praat het me in... en dan pas die nare dromen... elke nacht iets anders... elke nacht een andere nachtmerrie... dan ben ik zwanger, dan krijg ik midden op de stoep een MK... dan ben ik weer zelf kind en sluit deuren en vensters... en als ik dan opzoek wat dat betekend heet het dat ik weer een muurtje om me heen bouw... IK WIL GEEN MUUR! Ik wil eindelijk een beebje... een snoezig dingetje om vast te houden... geef me er alles maar bij... luiers, gehuil, nachtelang wakker... het is me eender, ik doe het graag... ik zou het graag doen... als het me gegund is... Och lichaam, mijn lichaam, wat speel je me toch parten? ik weet het niet meer... weet ik überhaupt nog iets?... Ik schreef dit nu niet om troostende woordjes te verwachten Het moest me gewoon effe van de ziel en denk dat er hier nog ander vrouwen zijn die het graag eens uit zouden schreeuwen... hier dient deze topic dus voor... schreeuw er maar op los, laat alle frustraties naar buiten en laat je gevoelens vrije loop... het lucht op!! Dit merk ik net zelf
Hee Zon Iksluit me helemaal bij je aan! Voel me exact het zelfde En nou is ervandaag in de familie nog een baby geboren.. ben natuurlijk heel blij voor ze,maar ik wil het ook!
oh man, ik weet precies wat je bedoelt... ikzelf zie OVERAL zwangere buikjes, mama met beebjes... grrr... ik vind ze zooo schattig en kan er dan nauwelijks vanaf blijven zo erg man, ik verveel die mama's al bijna altijd" mag ik het aub eens nemen" looool en daarbij haatte ik het vroeger als ze allemaal aan mijn kindjes wouden komen Ik gun iedere mama haar geluk... maar ben innerlijk STIKJALOERS ben ik nu abnormaal? lol ik schaam me er bijna om...
hee, jaa ik kan het gevoel helemaal.. Alle mooie verhalen van iedereen.. En wij??? Onzekerheid en nog een onzekerheid! Hoop dat we snel weten waar we aan toe zijn!
weet je, tegen mij zegt iedereen: "wat maak je je druk, je hebt al twee prachtige kinderen"...het lijkt wel alsof ze niet begrijpen wat het voor me zou betekenen... Mij werden mijn kindjes genomen (mijn tweelingen) zie topic mn drie vlindertjes... en ze waren voor mij MEER dan welkom... Nadat ik ze moest laten weghalen zei de doc dat ik maar 30% kans heb om sowieso ooit nog eens zwanger te geraken... en dan neem ik implanon laat hem verwijderen en zie nu... geen regels... daarbij zegt de doc dat alles ok is... boahja... donderdag zal ik meer weten Dan moet ik weer terug
Ik doe ook mee!!!!!!!!! (vind dit het allerbeste topic hier op zp ) Mijn lichaam heeft er blijkbaar nog geen zin in, terwijl ik dat wel heb! :x 114 dagen nadat ik gestopt was met de pil ben ik een paar dagen bruin/rood verloren wat ik maar bestempel als ongi. En nu...inmiddels 60 dagen verder nog steeds niets! Geen posi ovutest, geen posi zwangertest :x Ik zou zooooooooooooo ontzettend graag ongi willen worden!!!! In tegenstelling tot andere meiden/vrouwenn die juist balen als ze ongi worden. Ik wil bloeden en daarna gewoon een supernette cyclus!!!!! Dan mijn frustratie over dat k*t ziekenhuis hier: gewoon 8 weken wachten op een afspraak met de gyn!!! :x Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dat lijkt me toch wel een klein beetje normaal? Overal zie/lees je zwangere vrouwen en wie weet hoe lang het bij mij nog gaat duren. Geen ongi = geen eisprong = geen kans op een beebje Bah, bah, bah!!!! Dat mijn lichaam me zo in de steek zou laten had ik dus écht niet verwacht. :x @Alle andere meiden; gooi die frustraties eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom ik hoor. Mij frustreerd het gigantisch dat juist wij tot die groep behoren waarbij het zwanger worden niet vanzelfsprekend is. Verder ben ik er klaar mee om bij anderen het babygeluk te zien, en altijd maar blij te moeten zijn voor een ander, terwijl ik na 22 maanden wel eens toe ben aan een beetje geluk:x. Een collega is later dan ons begonnen aan kindjes maar is nu alweer zwanger van de 2e, terwijl wij nog steeds met lege handen staan. Ik ben er gewoon klaar mee, ik ben klaar met het eindeloze wachten, klaar met het steeds weer ongi worden, gewoon helemaal klaar! Waarom laat mijn lichaam me zo in de steek, waarom doet het niet waar het voor gemaakt is:x. Zo, nu ga ik weer positief denken
ik sluit me aan..... voor m'n miskraam kon ik het allemaal nog wel plaatsen, maar daarna, zie elke zwangere buik lopen en elke zwangere buik doet pijn Daarbij kun je geen peil op m'n cyclus trekken na de miskraam, veel tussentijds bloedverlies en nooit een positieve ovutest kunnen vinden. En zonder ei komt er dus nooit een kindje... Dan nog al die dokters die zeuren of een zwangerschap in mijn gezondheidstoestand wel verstandig is En tot overmaat van ramp komt m'n schoonzusje met baby logeren. We waren ongeveer tegelijkertijd uitgerekend wanneer ik geen miskraam had gehad.... Mag ik dan nu een beetje gefrustreerd zijn.......???
tuurlijk meis, je MAG gefrustreerd zijn... het doet deugd om hier eens alles aan de lucht te laten ik ben ook weer deze morgen opgestaan... en zoals altijd dadelijk nagekeken... NOG STEEDS NIETS... pfff morgen afspraak bij gyn, ik hoop dat die mij tenminste serieus neemnt!!!! want anders ontplof ik
Hee Dames, Pff lees net jullie verhalen.. Jullie hebben ook heel wat mee gemaakt! Jullie mogen zeker wel gefrusteerd zijn hoor, snap dat wel.. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! Liefs
zo, nu heb ik het eruit geflapt! Heb tegen mijn vriend gezegd dat ie gerust een beetje meer begrip mag opbrengen en het is me gelukt ook geen flauwe comments meer geen ogenwegrollen meer hehehe nu, vandaag nog naar de apotheek, foliumzuur gehaald zo vroeg mogelijk mee beginnen ) zal ik dat dan maar doen he... morgen naar de Gyn en dan weet ik meer yihaaaa, ng nooit zo graag gegaan
Mijn frustratie is dat ik al 3 jaar wacht op ons eerste kindje en het op dit moment ook niet duidelijk is of er ooit een eerste kindje zal komen. Nog twee ICSI behandelingen te gaan en als die niet lukken is het over. 2010 zal voor ons het beslissende jaar worden. Ik wil zo graag zekerheid! En ik wil verder dus ik wil dat mijn ongi komt zodat ik met de 2e behandeling kan gaan starten! Dit duurt alelmaal veel te lang. En ik ben gefrustreerd omdat ik overal zwangere vrouwen en mama's met kindjes tegenkom: mijn collega is zwanger, mijn instructrice, mijn buurvrouw......heel veel vrienden op hyves net bevallen of zwanger. In de supermarkt, kinderverjaardagen, kraamvisites bah, af en toe ben ik er helemaal klaar mee! (hoezeer ik iedereen z'n geluk ook gun). En dan elke keer de opmerking als we op kraamvisite zijn< staat je goed, zijn jullie ook al aan het oefenen? Mensen 1 tip: 1 op de 6 stellen worstelt met vruchtbaarheidsproblemen, stel deze vraag niet meer!!! Zo het is er uit.
Arggghhhhh:x, ik ben boos, boos op mijn vriend:x. Ik heb al de hele dag ovulatiepijn, vanmiddag een positieve ovutest, wil dus graag klussen ook omdat ik er zin in heb. Maar hij zit weer een of ander stom internetspel te doen en heeft geen zin:x. Maar mijn ovulatiepijn is nu al zo goed als weg dus waarschijnlijk is ei al gesprongen. Ik heb dus een beetje de zenuwen maar ik ga er maar vanuit dat deze maand weer verloren gaat, g%^*$%#@e:x:x Waarom nemen sommige mannen kinderen krijgen toch zo niet serieus. We zijn al 22 maanden bezig dus iedere kans wil ik benutten en dan heb je zo'n man die spelletjes doen belangrijker vind.
hey hey ja idd kut dat je vriend niet wil... mss verleiden... zet je met leuke dessous OP zijn pc bureau recht voor zijn neus en zeg hem dat ie gerust eens op jouw muisje mag klikken hihi
Hihi, geweldig. Gisteravond hebben we niet meer geklust maar vanochtend nog wel. Nu maar hopen dat het nog op tijd was, had eind van de ochtend nog wel een positieve ovutest en toch ook nog wat ovupijn.
ovupijn... ik weet niet of het dat is bij mij... maar ik heb zo een steken in mn baarmoeder alsook eierstokken en het gevoel alsof het allemaal gevoeliger is, vooral de moedermond... is dat ovupijn?