Hi allemaal! Zaterdagavond hebben we gemeenschap gehad, daarna niet meer de kans gehad. Gewoon nieuwschierig/benieuwd naar andere ervaringen; vroeg(er) voor ovulatie gemeenschap hebben en toch zwanger geraakt?
Uiterlijk morgen is je eisprong , dus je hebt 3-4 dagen voor de eisprong sex gehad. Dat is zeker niet te vroeg hoor en je hebt zeker genoeg kanspercentage deze ronde
Ja hoor meerdere malen zwanger geraakt van zo’n 3-5 dagen voor eisprong. Is vooral afhankelijk van kwaliteit van zaad van je partner en als jij vroeg van tevoren vruchtbaar slijm hebt schijnt dat ook fijn te zijn. Hier denkt partner dat ie ‘the boss’ is met zijn superzaad
Oehh ik zie net in je andere topic dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik kwam op dit topic omdat ik een beetje hetzelfde heb haha. Afgelopen zaterdagnacht gemeenschap gehad en verder ook geen kans meer gehad. Gisteren had ik een positieve ovulatietest, helaas maandag niet getest. Vandaag is de test weer negatief en ik stik van de ovulatiepijn dus ik denk vandaag de sprong! Echter zit er bij mij dus nog 1 dag langer tussen als bij jou, ik hoop dat het raak mag zijn en jouw topic geeft me moed!
Met gisteren een positieve ovulatietest en vandaag nog pijn denk ik eerder dat je eisprong morgen is. Pijn is doorgaans het laatste groeien van het follikel. Dus als je vanavond of morgenochtend nog kans hebt het gezellig te maken met je man, zou ik zeggen: ga ervoor!
Ah dankjewel Jeetje wat heb jij een geschiedenis.. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken en dit uitgroeit tot een prachtig gezond kindje ❤️ Zoals je leest/ziet, er is een kans.. Spannend, succes met afwachten. Ik duim!!
Wij hebben bij mijn jongens 2dagen voor ovulation gemeenschap gehad en zwanger. De zaadcellen leven soms tot 7 dagen in u.