Ja ik heb de arts allemaal vragen gesteld. Ook het stukje is nieuw voor mij. Vandaar dat mijn verhaal misschien ook hak op de tak is. Sorry hier voor. De arts zei idd dat het kan zijn dat er toch een eitje is geklapt. Ik had medicatie gekregen idd om het voor de zorgen geen eisprong te krijgen. Mijn arts vertelde tijdens de controle namelijk: je lichaam heeft ze zelf opgeruimd en zijn 2 cystes over gebleven. Ik snapte er niks van. Mijn testen zijn nog steeds positief.. nog steeds geloof ik er niks van en ben ik bang voor een teleurstelling
nee dit klopt. Dit is idd goed omschreven.. mijn verhaal is hak op de tak. En het was voor mij nieuw. Ik begreep er zelf heeel weinig van. Vandaar dat de arts mij belde om mijn vragen te beantwoorden.
Eerder voor een echo heeft niet veel zin hoor . Lekker genieten op vakantie en bij terugkomst maar even kijken wat er van binnen gebeurd
Jaa die ken ik wel.. Idd veel te lang weer er uit ik snapte dus niet hoe je eitjes kan laten verdwijnen. Tegen ons is altijd gezegd als.ze willen springen hou je het toch niet tegen.
ze hebben tegen mij weinig tot niks verteld. Nu zei de arts idd dat het wel kan gebeuren. Terwijl ik nog vroeg: kan ik met dit ook gewoon zwanger worden is er een kans.. zei ze nee. Dit kan niet. maaar als nog elke dag positieve testen. Elke ochtend test ik