Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dafje, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Ik ben vandaag één dag overtijd en nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen, maar ik denk eerlijk gezegd wel dat ze eraan komen. Maar wat ik wilde vragen: Ik fietste gisteren een stukkie en toen voelde ik bij elk hobbeltje mijn baarmoeder... die was echt gevoelig en dat was echt een irritant gevoel, net alsof hij verder naar beneden was gezakt ofzo... ik snap er niets van, want ik heb hem nog nooit zo gevoeld. Herkennen jullie dit? Of weet iemand wat dit is?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi. Ik had het vorige maand heel erg met zitten maar bleek aan een cyste in mijn linkereierstok te liggen.. spannend hoor... hoop dat je :evil: weg blijft.
    XxX

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nee, gek zeg...
    Ik heb dat nog nooit gevoeld..
    Hoop dat je snel een herkenbare reactie krijgt..

Britt

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Waarom doe je eingelijk niet gewoon een test? Ben je gelijk van alle onzerheid af en hoef je je niet bij elk dingetje van je lichaam af te vragen "is dit een teken van ..."?

5. Ik probeer geduld te kweken. Klinkt gek he? Maar dit is ook mijn eerste natuurlijke menstruatie zeg maar dus ik denk tegelijkertijd dat het net zo goed volgende week nog op gang kan komen ofzo...

6. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    hihi geduld is een schone zaak he, ben er zelf ook niet goed in :oops:

7. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Ik wens je heel veel succes.
    En ik zou ook gewoon een test halen.
    Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Groetjes kim

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    We gaan gelijk op meis...en juist dat voelen van je baarmoeder brengt mij van de wijs....dat was namelijk bijna het enige zwangerschapsteken wat ik bij mijn vorige zwangerschap voelde.....
    We wachten af of het nu door de ongi komt of dat misschien toch..... ;)

Sterkte meis, hou je taai!!!!

9. tnx sandra, ik zag ook in de andere topics dat we gelijk opgingen. Ik vroeg me af hoe jij er nu tegenoverstaat. Heb je al zoiets van ik wil nu testen, of wacht je liever even af?

Jij ook succes met de onzekerheid!

10. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik had dat dus ook vorige maand dat doet gewoon zeer zeg :cry:
    Ik had het bij gaan zitten en vooral op de fiets jah
    En was toen al 5 dagen overtijd heb toen maar een test gedaan maar was dus niet zwanger en naar 11 dagen werdt ik voor het eerst natuurlijke wijze ongi.

Dus ik weet nu ook nog niet veel
    Ben benieuwd naar mee adviezen ;)

veel liefs winnie

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het zal ook wel gewoon komen doordat je ongi moet worden, komt tenslotte allemaal daar vandaan.. ;)
    Ik blijf er toch wel nuchter onder hoor...al kan ik niet ontkennen dat ik af en toe wat vlindertjes voorbij voel komen als ik eraan denk... ;)
    Maar ik bereid me erop voor dat vandaag of morgen mijn temp definitief zakt en de ongi doorzet....maar ik zal dan gerust even mijn teleurstelling moeten verwerken...

Ik ontdekte net wel dat mijn ko9te broek niet echt lekker meer zit, maar ja...tis zo warm dat je makkelijk vocht vasthoud....

Deel Deze Pagina