Gekke vraag, seks in bad

Discussion in 'Zwanger worden' started by Caithlin79, Jul 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Haha waar je al niet vragen over kunt hebben he ;)

Afgelopen week hebben we sex gehad in bad, persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat de kans op bevruchting dan groot is, er loopt toch ook allemaal water naar binnen of hoe zit dat?

Weet iemand van jullie dat toevallig?

2. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja das een hele goeie!! Zou het niet weten hihi. Maar denk niet dat het echt invloed heeft eigenlijk.... :( Ben benieuwd naar de verdere reacties!!

3. Taniaken

Taniaken Lid

Jun 19, 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Zou u daar al willen zien liggen. Benen omhoog en kussen onder de poep :) :)

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hha... ik denk niet dat dit invloed heeft
    maar goed zo geloof ik ook weer niet zo in kussentjes enz.
    de snelzwemmer redden het toch wel! ;)

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Haha idd, ik moet zeggen dat in het (zwem)bad het wel een stuk makkelijker is om je benen omhoog te houden!!
    Zag er btw niet charmant uit met m'n hand tussen m'n benen om niets in het water te laten komen :)

Maar goed.. hoop dat jullie gelijk hebben en dat het geen invloed heeft, dan is er alsnog een klein kansje deze maand!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Phoe geen idee. Ik heb het nog nooit in bad gedaan, dus ik weet ook niet of er water mee naar binnen gaat ofzo.

7. Niet meer actief

Ik geloof ook niet dat het wat uitmaakt, de snelste zwemmers redden het toch wel :) Ik zat zelf ook altijd binnen no-time op de wc en het heeft niks uitgemaakt ;)

8. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Heb wel eens gehoord dat zeep wel zaaddodend kan zijn..
    Maar als het gewoon in een zwembad(je) thuis was, dan zat daar denk ik geen zeep in.
    Ik hou je trouwens in de gaten, mocht je zwanger worden dan is het misschien dé tip! :)

9. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    volgens mij maakt het niks uit of je het in een bad doet of niet,de zaadjes worden met tig kilometer per uur in je lichaam gespoten.

en over dat kussen onder je kont en benen in de lucht schijnt ook niet zo te zijn dat het zad dan beter naar je baarmoeder gaat,had ik laatst ergens gelezen.
    want met 1 pieter van den hoogeband zwemmertje kan je al zwanger raken als die maar goed hard zwemt.

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hahaha iedereen sex in een zwembadje achter thuis, wordt een gezellige boel :)

De reden dat ik denk dat het invloed heeft is dat ik er een voorstelling bij heb dat door het water misschien het eerste gedeelte van binnen ook nat wordt (en het slijm daar ook verdwijnt) en ik heb gelezen dat zaadjes sterven in water. Kan me toch niet voorstellen dat er helemaal geen water bij komt??

Maar goed, we zullen zien ;)

11. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    klopt sperma sterft in het water.
    (ondanks dat ze kunnen zwemmen verzuipen ze even goed hihi)

12. sim

sim Niet meer actief

ja dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ik zou als anticonceptie er toch niet op vertrouwen (straks na de bevalling niet meer aan de pil, maar gewoon alleen nog maar sex in bad, hihi) ik ben erg benieuwd of je zwanger bent geraakt of niet! ;)

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat vroeg ik in een ander topic eens....maakt dat nog uit eigenlijk? Mijn vriend is niet zo'n spuitert... ;) Het komt er wat minder explosief uit...maakt dat nog uit denken jullie? Is het dan minder snel waar het zijn moet?

14. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    denk niet dat het wat uit maakt af je hard of zacht spuit als die zaadjes maar zwemmen lijkt mij.

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat hoop ik ook.... ;)

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Dat vroeg ik me idd ook al af, ik neem aan dat als het een harde 'spuit' is ;) dat de zaadjes ook gelijk tegen de baarmoederwand aanzitten en veel minder moeite hebben om eerst nog omhoog te zwemmen.

17. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @Caithlin79

Ik precies het zelfde, die van mij ( uitkijken dat ie niet de hoek om komt hihi) spuit ook niet met windkracht 8 :)
    maar vraag me ook weleens af of ze dan wel hard genoeg op hun doel afzwemmen... hihi misschien goede vraag voor een gyn...
    dus meiden als een van ons erheen moet vraag dan ff na of het uitmaakt als we 'n niet zo'n harde spuiterd hebben hihi..

liefs Lisje

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hihiihih.....ben wel benieuwd... ;)
    Misschien een idee om te vragen in het 'zwangeren-hoekje'.... ;)

19. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Een kerel kan altijd hard spuiten, denk aan sexfilm spuiten. Maar dat moeten ze oefenen ofzo. Ik weet niet precies hoe het zit, maar dit is wat mijn vriend vertelde. :) Ik weer niet of het echt waar is :D Af en toe spuit mijn vriend wel harder als anders en binnenslips kan je natuurlijk niet goed merken hoe hard er gespoten wordt.

;) :) Haha , wordt een beetje melig als ik hieraan denk. Haha

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahahaha...je kan het mooi verwoorden meis...hahahaa... :) :)

Share This Page