Hallo dames, Nou nu heb ik het allemaal wel even gehad hoor..... Ik ga nu proberen om niks meer te denken deze cyclus! Vorige maand een vroege MK gehad had daar uiteraard mijn eigen zwangerschaps verschijnselen bij... die ik deze maand ook heb gehad tot een dikke week geleden toen ineens HELEMAAL niets meer dacht daarvoor echt nog van goh volgens mij is het weer zover! En toen eerste kestdag snik snik daar waren de Ik merk dat ik echt af en toe helemaal gek word van mezelf dacht goh nu he ik iets om te vergelijken en ja hoor voordat je het weet houd je lichaam je weer zo voor de gek pfff kon ik deze maar in de prullenbak gooien en een nieuwe super vruchtbare kopen Maar helaas heb het bonnetje niet bewaard dus ruilen kan ook niet meer... Nu begint de hele elende van wanneer klussen weer opnieuw weet niet maar daar begin ik echt een beetje gek van te worden (niet het klussen zelf maar dat het toch ff voor mijn gevoel moet op die dagen, toch maar weer ff mijn mannetje verleiden) Goed verwacht niets meer en dan zien we wel weer verder... nummer 5 (ronde 5) is wel mijn geluksgetal.. iemand tip's altijd welkom. liefs z
Hoi zomaar vervelend he, wij zijn 10 maanden bezig en dat duurd voor ons gevoel al lang Maar dat is het eigelijk niet echt want je lichaam moet ontwennen van de pil als ik had geweten dat het langer duurd had ik er wel eerder mee gestopt maar ja dat weet je niet he. En intussen ben ik nog niet zwanger. Dus ja er zijn hier meiden die al zo veel langer bezig zijn en daar heb ik heel veel respect voor maar voor jou vind ik het ook net zo vervelend. Succes he jennie72
Ik herken het zo.. pfoe wat vond ik het allemaal oneerlijk in de zes rondes dat het niet lukte. Ik begon te twijfelen aan mijn vruchtbaarheid en aan die van mijn man. We klusten ons suf.. en ik dacht toch werkelijk dat ik niets verkeerd deed.. Na het klussen met de beentjes omhoog blijven liggen.. andere houdingen tijdens het klussen.. het mocht niet baten. En die stomme, stomme nep-zwangerschapsverschijnselen.. bah! Maar toen... drie dagen voor mijn NOD... vruchtbaar slijm! 's avonds klussen, die dag erna ook nog vruchtbaar slijm en 's avonds klussen en de avond voor mijn (verwachte) eisprong klussen.. maar het zou goed kunnen dat dat al de dag van de eisprong was.. (maar goed, drie avonden achter elkaar klussen).. en tadaaaaaaaaa..
Het is echt een loterij, niet meer en niet minder.. je hebt gewoon zo weinig kans elke maand. Hier is ronde 18 onderweg.. groetjes
dan hoop ik dat jij het juiste oudjaars lot heb gekocht het is nog niet eens zo zeer de tijd maar de dingen die je kunt voelen elke keer is het weer wat anders dan voel je dit en dn weer dat DAAR WORD ik zo simpel van hihihi
Hoi hoi, Vervelend voor jullie ! Ik voel deze maand eens een keertje helemaal niks, we hebben wel op de "goede" dagen geklust maar ik verwacht er niks van deze ronde. Toch is het elke keer weer een beetje een teleurstelling, ik moet nog een paar dagen wachten maar ik denk dat we ronde 7 in gaan. Succes voor allemaal. Knuffel van Bibu !
Ben het helemaal met je eens Natasja Ik vind mijn lichaam momenteel maar een verraderlijk loeder eigenlijk. Beter niet te veel letten op wat ik allemaal voel dus, anders denk ik continu dat ik zwanger ben.
Nou , om eerlijk te zijn zit die tijd me toch echt wel dwars hoor . Heb voor de oudste ook 2 jaar moeten klussen (zonder er erg mee bezig te zijn ) en nu ook alweer een jaar bezig Heb het niet zo zeer met de dingen die ik voel want het lijkt allemaal op elkaar pf . Daar let ik niet meer op hoor , maar die tijd he Groetjes Joyce
Ja , erg is dat he ... De een na de ander word zwanger binnen een paar maanden en wij klungelen maar door zonder resultaat Ben op het moment zeer ongeduldig en ontzettend jaloers ook Groetjes Joyce
Hey meiden, over dat lot gesproken. wij hebben toevallig zo`n advent kraskalender en het ziet er zeer goed uit. Als we nog 1 afbeelding goed hebben, winnen we 5000 euro. Maar ik zal je dat zeggen, dat kan me gestolen worden, ik wil niks liever dan die een van de weinige kansen om zwanger te raken. @ Joyce, jaloers ben ik nu ook heel erg.Ik vind dat echt erg, maar kan het niet onderdrukken. Ben benieuwd wat 2007 voor ons allen in petto heeft. Liefs Hope
Nou troost jullie , ik ben ook echt ontzettend jaloers en kan het ook niet onderdrukken Vind het ook heel erg want ik gun het iedereen wel , dat is het hem nou juist . Maar evengoed moet niet iemand in mijn omgeving mij gaan vertellen dat ze een baby verwachten want dat trek ik gewoon niet . Ben beetje bang dat ik dan ontzettend uit mijn dak ga en emotioneel ga worden Nou ja , gelukkig hebben we de benenwagen nog en kan ik altijd weglopen Groetjes Joyce
Zeker heb je de benenwagen nog. Maar mijn beste vriendin is zwanger en wil onze vriendschap niet op het spel zetten, dat is me te kostbaar, maar........ wat is het soms moeilijk. kan slechts weglopen. Ik moet steeds tegen mezelf zeggen: stel je niet aan, geniet met haar mee, jou tijd komt nog. Maar diep van binnen doet het pijn. Zij weet trouwens wel dat ik het er moeilijk mee heb, maar ja dat gevoel neemt niemand bij je weg, toch?
Ik herken het ook zo goed, dat jaloerse gevoel. Vind het ook heel erg, maar je kunt het niet wegdrukken. Ben ook heel bang dat iemand in mijn directe omgeving zwanger blijkt te zijn. Heb mezelf er op betrapt dat ik er op let of de personen in kwestie die ik ervan "verdenk" er mee bezig te zijn nog wijn dronken de afgelopen tijd. Dan was ik weer gerustgesteld dat ik die avond geen "leuk" nieuwtje te horen kreeg. Erg he...
Lieve meiden, Succes! Balen mag, tranen mogen...ooit zijn jullie ook aan de beurt (inclusief de Elmo'tjes natuurlijk ) Liefs Elmo
Jee wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die ontzettend jaloers is! Inmiddels zijn 2 nichtjes zwanger van de 2de en de 3de, mijn beste vriendin is zwanger van de 2de, notabene door de pil heen! en afgelopen week is een andere vriendin bevallenm die inmiddels nog steeds niet in de gaten had dat we al bijna een jaar bezig zijn, en ik haar dat al diverse malen verteld heb. En nu heeft ook afgelopen vrijdag een collega verteld dat ze zwanger is. De vierde collega inmiddels. Dus overal waar ik kom, zwangere buiken en verhalen. Ik word er stapelgek van, vermijd sommige contacten omdat de tranen me dan in de ogen springen. En dan moet je proberen blij te zijn en niet teveel aan zwanger raken denken? Eitje ! Toch ? Het ergste vind ik nog dat iedereen me op mijn werk vraagt "wil jij nog niet? " JA, heeel graag, maar ja dat zeg je natuurlijk niet. Kortom ik voel me ontzettend schuldig dat ik jaloers ben en niet blij kan zijn voor anderen.
Ondanks dat ik ontzettend jaloers ben , kan ik gelukkig nog wel blij zijn voor anderen . Niet zo blij dat ik een gat in de lucht spring voor ze , maar toch wel blij ... Hoe bedoel je dubbel Ik denk altijd als eerste ; Ow , wat leuk voor je ! , om vervolgens erachter aan te denken ; trut , ik had nu zwanger moeten zijn Maar goed , dan denk ik weer ; mijn tijd komt ook . En dan ben ik weer "even"gerust gesteld . Helaas duurd dat nooit lang Groetjes Joyce