Goedemiddag, Mijn dochter heeft 2 x geprobeerd om zelf een account aan te maken ( ik heb mijn account al een aantal jaar en zij is nu zelf zwanger )maar dit lukt niet. Zij woont nog tijdelijk nog thuis. Kan het zijn doordat we dan hetzelfde ipadres hebben of iets dergelijks ? Wat is de reden dat zij geen eigen account kan activeren. Groetjes Carola36
Klopt! Zie ook onze regels: 1.17 Het aanmaken van meerdere accounts op 1 ip adres is niet toegestaan. Alleen met toestemming van beheer is een tweede account toegestaan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hallo beheer, Hoe kunnen wij dat aanvragen.....want het is voor veel mensen verwarrend als ik elke keer via mijn account voor haar moet spreken. Of kan ik mijn naam ( account aanpassen naar haar naam en gegevens ? ) Groetjes Carola36
Beste Carola36, Je kunt het beste even een email sturen naar info@zwangerschapspagina.nl waarin je de situatie uitlegt. Je kunt daarna waarschijnlijk een account aanmaken die dan handmatig goedgekeurd wordt voordat hij door het systeem wordt verwijderd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl