Cyste in borst

Discussie in 'De lounge' gestart door Jolieke, 27 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolieke

Jolieke Actief lid

16 feb 2020
    196
    187
    43
    Vrouw
    Iemand hier die ook een cyste heeft?

3 jaar geleden knobbeltje ontdekt. Dat was nadat de borstvoeding op was en mijn borsten ook ;)

Ik heb toen een scan en foto laten maken en het toen laten rusten. Toen werd ik weer zwanger en borsten ook groter dus toen voelde ik het bijna niet meer.

Nu zit ik dus weer met lege mini borsten waardoor de cyste weer opvalt. Ik denk iig dat het daardoor komt.

Hebben jullie er een (gehad)
    Ik twijfel of ik de ha weer moet bellen. Het is iets onschuldigs. Maar in mijn hoofd voel ik dat stomme ding steeds

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij twijfel even bellen en (weer?) laten checken - zodat je zeker weet dat het niet groter is geworden of veranderd is .

3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Ik zou zoiets altijd weer even laten controleren. Liever een keer teveel dan te weinig. En ik denk dat ze dat zelf ook vinden.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou het ook even opnieuw laten bekijken. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. En dan ben je in ieder geval weer gerustgesteld.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier een cyste en goedaardige tumor in mn borst. Beiden zijn gegarandeerd ongevaarlijk. Toch zelf goed in de gaten houden.
    Ja ik zou t zeker nog eens laten controleren

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik zou ook nog eens laten checken. Sowieso kunnen je borsten weer erg veranderen door een zwangerschap, en je twijfelt duidelijk of het daardoor komt of doordat de cyste is veranderd. Dat lijkt mij voldoende reden om het te laten nakijken.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als je denkt dat hij nu anders is dan destijds, zeker even laten controleren!
    Ik heb er 1 en kreeg toen te horen dat ik moest bellen als hij anders voelde, veranderde of als ik er weer erg onzeker van wordt.

Deel Deze Pagina