Ik ben benieuwd of hier ook meiden zijn met een witte tattoo? Wil je hem showen?? (trouwens alle foto's zijn welkom!) Bestaat er ook een club hier met tatoo dames? Of zullen we een super tattoo topic openen waar alle foto's en vragen geplaatst kunnen worden, vind het altijd zo leuk!!
ik heb geen witte tattoo maar wil er toch graag 1 showen. Deze heb ik afgelopen woensdag laten zetten, zijn de voorletters van mijn zoontje. View attachment 132243
ik zag een week of 2 terug een heel uitgebreid tattoo topic voorbij komen vol met fotos misschien beter daar verder gaan
Vlgs mij stonden daar geen foto's in van witte tattoos.... Ben ook erg benieuwd of hij wel goed zichtbaar is en of de kleur na een poos niet weg trekt.
Wilde wel wit in mijn tattoo verwerken.. maar heb geen witte tattoo... Tattooclub is een leuk idee.. Mijn stem heb je
Is het niet zo dat een witte tattoo heel snel verdwijnt? Het lijkt mij ontzettend gaaf maar ik ben heel kleinzerig en wil niet meer terug hoeven om hem iedere keer bij te laten werken
Er zijn al veel show je tattoo en naam tattoo topics geweest dus vul dat in bij de zoekfunctie en je ziet genoeg foto's... Er is 1 iemand volgens mij met een witte tattoo wat haar forum naam is geen idee maar als ik het niet verkeerd heb staat er Kay op haar rug met wit en die kom je ook in de andere topics tegen
Die ken ik idd maar er zullen er vast meer zijn. Zoekfunctie heb ik al gebruikt maar levert niet veel witte tattoos op. Veel foto's uit oudere topics staan er ook niet meer op....
Ik wilde eerst ook wit in mn tattoo.. maar raade ze me af omdat wit op huid niet goed zichtbaar zou zijn en snel vervaagde.
(wilde deze foto er niet bij zetten, heeft niks met dat wit te maken haha, maar krijg bericht niet verwijderd )
Volgens mij ben ik idd de enige Zit nu via mijn telefoon op het forum maar ik zal morgen een foto uploaden.. Heel toevallig heb ik er vorige week een zwart schaduwlijntje langs laten zetten en ga ik er komende week een witte schorpioen bij laten zetten... Ik heb overigens de tattoo bijna een jaar en hij is niet vervaagd hoor..
Nou begin ik ook wel nieuwsgierig te worden naar de tattoo Hier geen witte tattoo's. Maar een tattooclub lijkt me wel leuk hoor meiden
Is dat een kenteken? Persoonlijk, zou nooit een tattoo zetten of piercing.. maar kijk wel altijd even mee in de tattoo topics vind het (bij anderen) er soms wel leuk uitzien.