Eigen babyshower organiseren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Purified, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik kan ook niet wachten om de naam etc te verklappen, vind het al heel goed dat we het geheim hebben gehouden haha. Om nog eens 19 weken geheim te houden dat haal ik niet hoor!

Meningen zijn hierover verdeeld, maar uiteindelijk moeten we gewoon doen wat mij fijn lijkt, en dat is gewoon na de bevalling niet. Dan ben ik echt toe aan rust.. het zal aanpassen worden naar de nieuwe ritme van ons gezin en dan zal al moeilijk genoeg zijn :).

Aftelfeestje kan wel leuk zijn, bij mijn dochters eerste verjaardag had ik een kalender achtige uitnodiging gemaakt dus past wel met wat ik eerder heb gedaan in het verleden

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Leuk! Goed idee!

Als jij dat graag wilt, dan is het wel geen officiele babyshower, maar wat maakt dat uit!

Gewoon doen hoor... Er zijn ook van die gender-feestjes, waarbij het geslacht bekent gemaakt wordt..

Doe gewoon wat jij wil. Zelfde na de geboorte! Wij hebben een paar weken lang visite over de vloer gehad. Ook wat bleef plakken. Ga dat nu, als het goed mag blijven gaan, anders aanpakken ;)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik organiseer het wel zelf. In amerika is het traditie dat het voor je wordt geofganiseerd. Nederlanders zijn niet zo van de surprise partys organiseren dud doe ik het wel lekker zelf!

Deel Deze Pagina