Weer een blaasontsteking?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpio99, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik heb een tijdje geleden een blaasontsteking gehad waarvoor ik ab had gekregen. Ik lekte toen urine, plaste steeds kleine beetjes en een brandend gevoel.

Daarna is het goed gegaan, urine wordt ook elke afspraak gecontroleerd.

Maar vandaag heb ik weer erg last van vochtverlies, waarschijnlijk weer urine :(
    Ik probeer laatste tijd wat meer te letten op hoeveel water ik drink omdat ik merkte dat ik te weinig dronk dus vandaag ongeveer 1,25liter gedronken maar ik lek zooo erg :( ik blijf ook steeds naar de wc lopen. Pffff frustratie..

2. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Nou heb ik op dit moment ook blaas ontsteking. Maar voorheen lekte ik ook al. Dat zijn dingen die voor kunnen komen als je zwanger bent. Vervelend wel.. maar op te lossen met tena. Het is niet anders.

Bij twijfel zou ik wel meteen je urine inleveren. Ik voelde geen pijn, maar vermoede het aan de kleur. Het was idd bingo..

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

En aan de geur! Bij twijfel idd inleveren! Ben inmiddels expert geworden tijdens deze zwangerschap...
    En 1,25 liter.... ik drink er 3 per dag! En moet zeggen dat het redelijk onder controle is nu. Dus meer drinken! En idd een Tena voor het lekken. Heel vervelend!

4. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Pff ik krijg echt niet meer drinken op. Heb net maar even weer een fles gevuld die ik vanavond op moet drinken.
    Ik zal ook eens wat urine opvangen voor de kleur, toen ik een blaasontsteking had was het inderdaad een andere kleur

5. MamavanDJ

Ik had daar ook moeite mee Scorpio, maar inmiddels gewend (incl het halfuurlijkse toiletbezoek...) Ik moet wel veel drinken, aangezien AB niet meer helpt en ik dus echt niet ziek wil worden. Dan moet ik aan het infuus en dat is niet goed voor de beeb... Maar aangezien jij het nog niet vaak hebt gehad kan je waarschijnlijk zo een kuurtje krijgen. Zou gewoon je urine even opvangen en naar de ha brengen morgen. Desnoods laten kweken zodat je zeker de juiste AB krijgt. Niks zo vervelend als blaasontsteking tijdens zwangerschap...
    Bij mij is ochtendurine echt geel en het stinkt erger dan normaal. Lekker detail...

6. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    Bij mij was bij de eerste test niks te zien, na kweek wel. Nu is het opgestuurd naar het ziekenhuis en heb ik AB gehad. Het opsturen is om te zien of ze ook de juiste bacterie aan pakken.

Bij twijfel echt niet uitstellen, zover bekent is het ook niet goed voor de baby. Veel drinken en je tempratuur ook in de gate houden.

En mocht je een kuur krijgen, ook aanradelijk is om het na de kuur nog een keertje in te leveren om te zien of het ook echt weg is. Verder als je erg vatbaar bent word aangeraden meer vitamine C te slikken (dat rade mijn verloskundige aan). Zou het wel bij de apotheek halen (bruis).

7. MamavanDJ

Scorpio, hoe is het afgelopen?

Deel Deze Pagina