Heeft iemand ervaring met de Doomoo? Hij lijkt mij super gaaf! Heb een kinderstoel, de bloom maar lijkt me makkelijk om hem als ik bijv even naar zolder moet om de kleine straks mee te nemen en op de doomoo te liggen en later als hij of zij groot is om hem te gebruiken als zitzak voor bijv de tv of op de slaapkamer. Maar is dus niet echt een goedkoop ding dus vandaar dat ik eerst even jullie meningen wil horen. Bedankt alvast
Ik heb hem (gekregen), maar hij wordt eigenlijk niet gebruikt hier.. Ik heb ook een relax (babybjorn balance), en daarin zit mijn dochtertje veel liever. Ze zit er rechter in, en bovendien kan ze dan wippen. In de doomoo liggen ze veel platter in. Je kan wel een onderstel kopen waarmee je kan schommelen, maar dan wordt het wel heel duur Dus ik zou eerder de babybjorn balance aanraden dan de doomoo seat!
Ik vond de doomoo te duur en heb de sit&joy, prima ding en ik gebruik hem bijna elke dag. Mn manneke lag op de mooie dagen op zijn kussen naast me op de tuinbank Ook op de bank leg ik hem erop. Kan hij nu lekker zn fruithapje proeven. Heb geen wippertje of iets anders. Ik vond deze betaalbaar en heb hem vooral gekocht omdat hij inderdaad ook gebruikt kan worden als je uk wat ouder is
I loveeee doomoo Hier geen spijt heb hem tot 6 mnd gebruikt en nu wacht hij tot meneer rustig kan gaan zitten en longen erop
hier hebben ze er beiden eentje en ze vonden en vinden het heerlijk. Nu staan ze als zitzak in hun slaapkamer en worden ze nog steeds veel gebruikt.
Hier ook een doomoo incl swing en speelboog veel gebruikt. Nu wil ze er niet meer op stil liggen, want ze wil draaien, dus word hij wat minder gebruikt, hopelijk straks weer meer als ze er lekker op kan relaxen.
Wij hebben ze op het werk (kdv) maar gebruiken ze nooit! Ik vind het niks! Ben idd ook echt fan van de wipper van babybjorn
Ook ik ben groot doomoo fan, de eerste 6 maanden intensief gebruikt! Waar iemand anders zijn kind vaker in de box legt lag mijn zoontje lekker tussen ons in op de bank op de doomoo. Hij deed ook regelmatig een lekker dutje erin, ligt natuurlijk heerlijk en dan evt dekentje erover...was er super blij mee!
Wij hebben een doomoo voor onze dochter en ik vind het echt ideaal. Nu ze nog zo klein is kan ze er heerlijk op liggen (slapen). Het voelt knusser aan dan gewoon in de box. Daarnaast is een vriendin van mij kinderfysio en zei raadde het af om een wipper te kopen omdat deze die goed zijn voor de houding van een baby. Een doomoo is zeker niet goedkoop maar ik vind het zeker zijn geld waard!!