Arme beer.........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lolliebol, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Hoi,

Afgelopen dinsdag naar het cb geweest met ons beertje voor de tweede prikjes. Het was echt 1 keer krijsen en toen was het weer goed. Die dag heeft hij veel geslapen en in totaal 50cc voeding die dag laten staan. Woensdag was hetzelfde verhaal dus ook 50cc laten staan over de hele dag. Gister heeft hij de eerste twee flessen leeg gedronken en de laatste twee heeft hij in totaal 70cc laten staan.
    Vanochtend heeft hij dus in zijn ochtendfles (na 12 uur slapen) al 40cc laten staan. Verder heeft hij ook bijna 48 uur geen ontlasting gehad. Koorts is 1 dag geweest, 38,1 graden. Nu gewoon weer prima. Ook is hij gewoon vrolijk, dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar het is toch vervelend om te merken dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit. Normaal gesproken heb ik altijd problemen met de voeding, omdat hij nogal hongerig is. De ene dag krijgt hij 5x 180/6 en de andere dag 4x 210/7.

Zouden die prikjes zo lang effect kunnen hebben? Het is tenslotte nu al 72 uur geleden dat hij ze gehad heeft.

Graag jullie mening/ervaring/tips gevraagd:)

2. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sneu he, als ze zich zo ongelukkig voelen.
    Bij ons prikjes altijd op een dinsdag en dan tot en met vrijdag (soms zaterdagochtend) diarree en weinig tot niks drinken. De eerste keer op vrijdag bij de HA-assistente even snel gevraagd en die vertelde dat het prima kon dat het zo lang duurde.
    Ik hoop dat het snel overgaat!

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier hadden ze er helaas ook altijd tot 4 dagen na de prikjes last van :( zo sneu dat ze zich niet lekker voelen door de prikjes :(

hoop dat je mannetje zich snel weer beter voelt.
    knuffel hem maar goed dat helpt hem zich beter te voelen.

4. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Fijn om te horen dat het dus wel lang aan kan houden.
    Hij is ook wat verkouden, maar dat is ie ook al eerder geweest en daar heeft hij eigenlijk geen last van. Ik doe ook een kwartiertje voor de fles even neusspray gebruiken bij hem. Vind hij niet erg, wat ik wel snap natuurlijk want dan kun je weer vrij ademen.
    Hopelijk is het snel over!

Bedankt!

Deel Deze Pagina