Heb het verteld

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Kalush, 26 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb afgelopen vrijdag op mijn werk verteld dat ik zwanger was.. Beetje vroeg, maar ik had een evaluatie gesprek en er werd me gevraagd af er iets was, ik was namelijk anders dan anders..
    Ja toen kon ik er niet meer onderuit.. vond het eigenlijk verschrikkelijk eng om het op mijn werk te vertellen, aangezien ik net voor een contract verlenging zat...
    Vond het vervelend om het te vetellen, als ik het ervoor zou zeggen konden ze me geen verlenging geven.. als ik het erna zouvertellen lijkt het net of ik hun klem gezet heb..
    Tja daar zat ik heel erg mee.. Nu ik het verteld heb, is er een hele last van mijn schouders afgevallen..
    En heb een nieuw contract gekregen.. :) :)

    Ik zit heel erg te twijfelen of ik dit werk nog wel wil doen als eenmaal ons kindje er is.. moet werken onder enorme druk, en weet nooit hoelaat ik thuis ben.. werk wel partime maar dat is niet te merken..

    Ik zit er echt overna te denk om wat rustiger werk te zoeken, en waar ik echt iets minder kan werken, maar goed, een afwachten of ik zoiets kan vinden!

    Groetjes Kalush
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wat fijn in ieder geval dat je zwangerschap geen gevolgen heeft voor je contract. en als je straks liever iets anders wilt doen, dan kun je na de geboorte ook op je gemak gaan zoeken naar een andere baan. Zoeken vanuit werk is mijns inziens prettiger dan vanuit de ww!!

    Karin
     
  3. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik vond het ook spannend om het op mijn werk te vertellen. ze wisten wel dat we ermee bezig waren maar toch. iedereen vond het leuk en reageerde goed. ben blij voor je dat het bij jou ook goed is opgenomen en succes met de keuze.

    dikke knuuf tweety
     
  4. SanneMart

    SanneMart Fanatiek lid

    26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Gelukkig heb je een vast contract gekregen. Je kunt na je bevalling inderdaad altijd nog kijken of je baan te druk is en op je gemak zoeken naar een andere baan.

    Succes
     
  5. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Van harte met je contract, ben heel blij voor je!

    Als het inderdaad niet meer lukt na je bevalling kun je nog altijd verder kijken. In ieder geval heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina