Ik heb me een beetje blindgestaard op de opvang voor de kids. Dat het niet nodig zou zijn. Ik ben zo ontzettend enthousiast hierover en wil dat dit slaagt. Ik ben me ervan bewust hoeveel tijd het in beslag gaat nemen, maar ik moet deze kans aanpakken. Al jaren ben ik zoekende naar dé baan voor mij. Veel banen gehad zonder toekomstperspectief of niet kunnen doorgroeien. Een eigen bedrijf is altijd een zeer grote wens geweest, en nu krijg ik die kans. Hiermee doe ik wat ik leuk vind en kan ik mn ei helemaal in kwijt. De jongste gaat in ieder geval 2 dagen naar oma. En de rest vd week wordt het goed plannen.
Wat zou ik ontzettend afknappen op zo'n vent...verschrikkelijk. 😠 En trots zijn omdat je Rijksambtenaar bent, wat een giller! 😂 Ik zou echt serieus op mijn strepen gaan staan hoor, laat je niet zo kleineren en kom voor jezelf op. En vooral doorzetten inderdaad, succes! 👍
You go girl!!! Maak er iets moois van en pak deze gouden kans met beide handen aan, komt helemaal goed. Heel veel succes.
Ik snap je man wel ... Hij werkt overdag en savonds en in t weekend zit jij achter je laptop .. Je zegt dat je opvang regelen onzin vindt, en je man dan?? Je hebt bewust voor kinderen gekozen , dat snap ik. Maar ook voor je man toch? Die zet je nu zo opzij zonder enig pardon. Een relatie moet je tijd en energie in stoppen. Samen dingen doen , juist als de kinderen in bed liggen. Ik zou dus ( maar dat is mijn mening) 1 of 2 dagen opvang regelen zodat jij rustig overdag kunt werken en savonds quality time met je man hebt . Anders groei je straks uit elkaar.
Ik vind het zoiezo knap dat je dat wilt combineren. Zelf ben ik ook thuisblijfmoeder voorlopig, maar ben mijn hoofd al super lang aan het breken over wat ik zou willen gaan doen. Liefst ook iets thuis, maar ik kan niet eens bedenken wat. Dat vind ik nog het ergste