Hoi iedereen, Ik ben voor mijn werk opzoek naar iemand die per direct zou kunnen beginnen om duitse teksten te vertalen naar het Nederlands (en ooit ook andersom). Ik kan nergens iemand vinden...! Help
Als we mogen kiezen een baan op kantoor (omgeving Eindhoven). Als we echt niemand kunnen vinden is vanuit huis een mogelijkheid
ik zou ook wel teksten kunnen vertalen naar het nederlands. ben getrouwd met een duitser dus ben de taal vrij goed machtig. behalve van echte vakjargon, daar weet ik niet veel van af. je mag me wel pb-en!!! ik woon in limburg
dankje wel dat wilde ik graag weten heleboel mensen hier denken geloof ik dat het gaat om even een stukje tekst thuis vertalen maar het gaat dus om een baan omg eindhoven. liefs Es
Moet je een stuk Duits vertalen, in goed grammatica? Ik kan best Duits, maar de grammatica ist nicht einfag
@xd24, ik ben freelance vertaler Duits met vertaaldiploma maar werk uitsluitend van huis uit. Bovendien woon ik in Duitsland dus zo te zien, niet echt een optie. Maar ik pb je toch.