Ik heb vandaag een echo gehad. Ook van 6 weken terug gezet naar 5 weken. Mega onzeker allemaal. Vroege echo gehad vanwege bloedingen. Ben erg blij je bericht te lezen. Geeft me positieve kracht.
Heb vandaag ook een echo gehad met 7.5 weken wegens bloedverlies. Hij zou vaginaal gedaan worden maar wou de gynaecoloog niet doen. (Ze zei mocht het toch mis gaan denken vrouwen vaak dat het aan de echo lag) Hij is uitwendig gedaan zonder volle blaas. Was een hartslagje te zien knipperde wel langzaam maar dat was normaal. Volgens de echo ben ik 6.1 weken. De gynaecoloog zei ook wel, hoeft niks te betekenen misschien als ik hem vaginaal gedaan had was het vruchtje wel 7/8 mm is nu 6mm.. Dus gewoon niet te druk maken en lekker genieten.
Naatasja, in dit vroege begin kan er idd een groot verschil zijn tussen een inwendige en een uitwendige echo. Bedankt voor je berichtje. Andere dames ook bedankt voor het reageren. Meer reacties zijn welkom
Die vier dagen is niet veel. 1mm verkeerd rekenen scheelt al gelijk een paar dagen in het begin. En volgens mij had je in het begin ook lichte testen dus het kan natuurlijk ook best dat de innesteling wat later was.
ik weet van hier (en zit al paar jaar op het forum) en zie het zo vaak, zeker in het begin. paar dagen is helemaal niets raars komt vaak voor zonder gekkigheden
Inderdaad, om die paar dagen verschil zou ik me geen zorgen maken hoor. Al begrijp ik dat je liever die paar dagen vooruit was gezet Komt vast goed!
Bij deze zwangerschap bij 11 weken een week terug gezet en bij 20 weken liep de baby weer 2 weken voor. Zou me er niet druk over maken
Hoi Baby90 Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je onzekerheid, het is ook een onzekere periode! Maar ik wil je wel zeggen dat met dit termijn een meetfout al snel is gemaakt. Je hebt en hartslag gezien en dat is nu echt heel positief. Bij mij was het vruchtje met 6w1d nog geen 3 mm terwijl ik overal las dat het wel 2x zo groot zou moeten zijn. Dus ik was ook erg onzeker of dat dan wel goed zou zijn. Met 9 weken had ik weer een echo en toen bleek het mooi gegroeid en klopte het precies volgens het termijn. Dus maak je niet te druk, geniet lekker van het wondertje in je buik. Met de volgende echo kan je weer een heel ander beeld krijgen. Fijne zwangerschap gewenst!
Bij mijn vroege echo werd ik ook een aantal dagen terug gezet. Bij de termijnecho was het alweer rechtgetrokken. Daarnaast kan er inderdaad sprake zijn van een late innesteling. Niet bij iedereen gaat het even snel.
Vandaag echo gehad! Alles zag er goed uit, kindje beweegt goed en hartje klopt ook goed! Ben nu 10 weken en 4 dagen. Baby90 veel succes morgen met je echo! Hoe gaat het verder?
Bedankt dames voor jullie geruststellende reacties Baby3 2016, wat fijn!! Nu lekker genieten!! Wat leuk dat je het al zag bewegen Het gaat wel oké hier. Kon gisteren niets binnen houden, gaat vandaag al beter dus ik denk een buikgriepje. Verder ontzettend zenuwachtig voor morgen, haha..
He vervelend dat je je zo beroerd voelde! Hopelijk vandaag weer beter! Veel succes vandaag! Laat je even wat horen?
Nou nog steeds in onzekerheid hier.. De verloskundige dacht eerst dat het dooierzakje het vruchtje was, veel te klein en zonder kloppend hartje. Niet goed dus.. Ze heeft er een gyn bij gehaald en die heeft nog even gekeken en na lang zoeken zag ze toch het vruchtje.. met kloppend hartje. Maar erg onduidelijk, helemaal verstopt en de meting kwam nu uit op 6.2 weken. Pff zenuwslopend. Nu mag ik pas terug komen de 26e. Ik ga dadelijk dus Jan Koning bellen om te vragen of ik een deze dagen bij hem terecht kan en om te kijken wat hij er van vind. Deze onzekerheid is echt killing. Echt niet leuk. Het is al enorm spannend dat het nu een spontane zwangerschap is, en dan ook nog dit..
Jeetje nog geen duidelijkheid spannend hoor idd! Groot gelijk dat je door een ander nog keer laat kijken! Sterkte ermee! Laat je het even weten als je meer weet?