Bedankt dames!! Ik ben net bij Jan Koning geweest! En hij zei, schandalig dat het ziekenhuis zo gehandeld heeft. Via de buik gelijk mooi beeld, mooi kindje en mooi kloppend hartje😍😍 Hij kwam uit op 6.5 weken. En hij zei dat het veel vaker voorkomt dat een kindje een paar dagen achter loopt op groei. Voor nu ziet het er prachtig uit en mooi voor dit termijn We hebben zelfs het hartje gehoord😍😍 En het hartje klopte gewoon goed, niet langzaam!! Hij zei dat hij vaker bange stelletjes krijgt, die helemaal bang zijn gemaakt door het ziekenhuis. Nouja, het ziet er iig allemaal super goed uit Wij zijn helemaal blij
WoW dat is mooinieuws en fijn om met goed nieuws het weekend in te gaan! Nu ook maar proberen te genieten ervan! Erg blij voor jullie!
Dankjewel voor het vragen, lief Gaat goed!❤ Eergisteren weer een echo gehad in het ziekenhuis. 3e keer dat een vk zei ik zie geen kloppend hartje ik haal er een gyn bij. Gyn kreeg overigens uitwendig mooi beeld met een bewegend kindje en sterk kloppend hartje😍😍 helemaal blij!! En bij jou??
Ohh super nieuws om te horen gelukkig maar. Hoever ben je nu? Snap dat je blij bent. Bij mij ook alles goed heb afgelopen dinsdag een echo gehad! Alles is goed kindje groeit goed en is erg beweeglijk wat we zien op echo. Uitgerekende datum is 11 nov.
Op de echo 5 dagen achter, maar ik denk dat ik iets naar voren word gezet bij de termijn echo (volgens eigen berekening nu 9.4) En zo niet is het gewoon een kleine baby Wat fijn zeg! Je bent het eerste trimester dus voorbij!😃 Fijn gevoel hè?
Tot 12 weken groeien alle embryo's nagenoeg gelijk.Gezien het begin van je zwangerschap,met die vage strepen,denk ik dat je gewoon een paar dagen korter zwanger bent.Maar hey,wat maakt het uit,je bent zwanger!
Met de eerste echo was ik ook vijf dagen minder ver en met de termijn ineens weer tien vooruit gezet. Ze kunnen het zo lastig meten joh als het nog zo klein is. Maak je geen zorgen. Er is al een hartslag!
Ach ja 5 dagen is niet zo'n groot verschil toch! Super fijn dat alles nog goed gaat en je gewoon nog zwanger bent. Idd een fijn gevoel ja altijd toch weer spannend dat eerste trimester!
Ik ben heel blij jouw positieve verhaal te lezen. Maak hier nu ongeveer hetzelfde mee. Had 6+ moeten zijn met de echo afgelopen maandag, maar ze kwam niet verder dan 5+4 als dooierzak. Alleen een stipje te zien in het zakje. Geen meetbaar vruchtje. Uitwendig leken er twee zakjes, wat een tweeling zou kunnen betekenen en een verklaring van mijn positieve knaller... Nu komende dinsdag weer een echo. Ben bang dat het mis is. Heb helemaal geen kwaaltjes. Hoewel ik dat mijn eerste zwangerschap ook niet had de eerste 8 weken... Maar ik ben blij te lezen dat een leeg lijkende zak nog niks hoeft te betekenen. Succes met je zwangerschap, geniet ervan
Ik loop ook al vanaf het begin 5 dagen achter, geen probleem volgens de gynaecoloog. overigens zetten ze mij niet terug aangezien ik via icsi zwanger ben geraakt en het exacte moment van bevruchting glashelder Is.
Vlindertje81, fijn dat mijn verhaal je iets meer gerust gemaakt heeft. Het zegt inderdaad helemaal niets. Ik duim voor je dat je bij de volgend echo een prachtig kindje met kloppend hartje gaat zien! MMMeisje, dat had ik met mijn dochtertje ook. Ivf.. dus wisten het ook. Al was het maar 2 dagen Pipo, toch denk ik dat ik iets vooruit gezet ga worden. Misschien maar 2 dagen ofzo, maar dat zegt mijn gevoel😁 We zullen zien😄 Maakt ook niets uit zolang de kleine het goed doet😍
Wil even laten weten dat ook ik net een goede echo heb gehad!! wel wat terug gezet. Had ook niet anders verwacht...
Ik werd met mijn eerste echo bij mijn zoontje ook een week teruggezet. En later met de termijnecho weer op dezelfde datum als dat ik had uitgerekend ! Ff wachten op de termijn echo.. Die geven meestal de uiteindelijke uitgerekende datum.
Ik was ook een week terug gezet. Vandaag een echo gehad en die klopt meer met de eigen berekening. Het kindje groeit op eigen tempo.
Wat fijn vlindertje81, gefeliciteerd!! Demade, ja een foutje is zo gemaakt haha. Ik ben benieuwd waar t bij mij op uit gaat komen.. dinsdag weer een echo Miekelief, kindje groeit idd op eigen tempo! Fijn dat je toch weer iets vooruit bent gezet. Ik heb dinsdag weer een echo, spannend! Kan haast niet wachten..