ik heb helemaal geen rekening gehad. misschien komt het nog. me dochtertje is morgen 5 maanden. en ik kreeg ook van me Zorgverzekeraar een veiligheidssetje.
Ik vind dat niet raar. Het is gewoon een voorschot en het ligt aan je verzekering is mij verteld. Ik moest ook vooraf betalen. T maakt toch niks uit of je vooraf betaald of achteraf, dat geld ben je toch kwijt
Stel dat je nu in het ziekenhuis moet blijven en er dus geen kraamzorg komt? Bij de erste heb ik nl een week in het ziekenhuis gelegen en heb daardoor 2 dagen kraamzorg gekregen. Ik hoefde dus ook niet veel te betalen. Zie dat dan maar terug te krijgen! En dat je het geld kwijt bent...ik ben zo verzekerd adt ik geen ieigen bijdrage heb en kreeg het na het betalen van de rekening dan ook binnen een wek terug.
dat vind ik raar...je weet nooit hoe het loopt...zo belande wij 9 dagen in het zh. Dus nooit kraamzorg gehad. Zal ff bellen en er om vragen
Wat bizar! Hoezo zou je betalen voor een dienst die nog niet eens geleverd is? Is die maatschappij bijna failliet ofzo? Je kan nog overstappen hoor voor 1 januari, want dit is geen normale gang van zaken!
nou ik heb gebeld naar het kraambureau hun innen dus ook de eigenbijdrage die dus in januarie ook omhoog gaat naar 3.80 hun gaan dus al die 24 uur afschrijven.daarvan krijg ik een factuur en die word automatisch geint.ik vind het echt een vreemd iets.dit kraamzorg bureua staat wel erg hoog aangeschreven in deze regio als het gaat om de zorg en om borstvoeding