Wanhopig over cyclus en eisprong na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Purpose88, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purpose88

Purpose88 Lid

2 jun 2016
    61
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hoe was jullie cyclus na de miskraam ? Ik heb 11 dagen geleden een beetje oudbloed en krampen gehad. Nu sinds zondag oud bloed en krampen. Ik heb het idee dat mijn lichaam totaal in de war is en ik wil zo ontzettend graag weer zwanger worden. Hebben jullie een beetje positieve verhalen voor mij. Ik voel mezelf zo wanhopig 😔

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hoi

Hier (nog) geen positief verhaal na een leeg vruchtzakje, en ben, nou ja, ook wel een beetje wanhopig.. Ik wil ook zo graag maar het zit er nog even niet in. Is de miskraam zelf op gang gekomen?

Trouwens bij mij hielp wel dat ik ging werken met ovu testen. Mijn eerste uitzicht op eisprong was erg fijn :)

3. Purpose88

Purpose88 Lid

2 jun 2016
    61
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi Ilse84,

Mijn miskraam was een missed abortion dus niet van zelf opgang gekomen. Het is opgewekt met cytotech. Ja ik heb van die ovulatie testen maar al paar x negatief getest. Gebruik jij die testen elke dag en op welk tijdstip?

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hier na de ma even een lichaam wat van de wap was. Cyclus werd ineens langer maar, 3 maanden erna weer zwanger dus het duurde maar even voor mijn lichaam zich weer had hervat. Sterkte en succes.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je cyclus kan erg van slag zijn na een miskraam. Hier na de eerste pas na 3 maanden echt ongesteld geworden. Andere ma na 6 weken. Tussentijds wel wat spotting.
    Je hoeft je hier iig geen zorgen om te maken. Het is alleen vreselijk frustrerend..

6. Purpose88

Purpose88 Lid

2 jun 2016
    61
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ja die frustratie nekt mij momenteel echt. Ik probeer mezelf er minder op te focussen maar dat is echt zo moeilijk. Het lijkt alsof het nooit goed komt en het mij niet gegund is om moeder te worden. Dank jullie wel voor jullie reacties. ( nog 1 vraag) Kan ik er van uitgaan dat ik geen hcg meer heb als ik na mijn ontbijt (dus niet nuchter gedaan) had al gedronken negatief test dat dit dan daadwerkelijk zo is?

7. MFE

MFE Actief lid

23 mei 2016
    396
    207
    43
    Hi! Ik herken je frustratie... Ik ben eind juni een miskraam gehad bij 7 weken. Bij mij is het vanzelf opgang gekomen. Ik heb uiteindelijk 4 weken bloedverlies gehad. 3 echo's lieten zien date alles weg was maar ik bleef bloeden. Na onderzoek door gynaecoloog, ook weer niks gevonden, is het gestopt. Daarna heb ik uiteindelijk ergens medio augustus mijn eerste eisprong gehad. Dit zal zo'n 2 maanden na de miskraam geweest zijn. Uiteindelijk na ronde 4 weer zwanger geraakt en nu 14 weken en het lijkt goed te gaan. Heb vertrouwen! Maar owh wat is het lastig!!! Sterkte! X

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ja, frustrerend is het hè!
    En zo verdrietig dat je ook een ma hebt door gemaakt!
    Sterkte meis, gaat goed komen!
    Voor nu:
    Elke dag rond de zelfde tijd een ovulatie test doen, 2 ur van te voren niet drinken. Dan zie je vanzelf je lh piek op een dag verschijnen!
    Mijn eerste cyclus na mijn laatste ma sloeg nergens op.
    Nu ronde 2 en ik heb op CD 17 pas mijn lh piek te pakken ipv op CD 14/15..
    Geduld is een schone zaak...
    Weet er alles van..
    Maar oh zo moeilijk!
    Maar t enige wat je kunt doen.

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bij mij heb ik alle keren dat ik een MA had cytotec/medicatie gebruikt en bij allemaal had ik sowieso de eerste ronde geen eisprong. Ze duurden bij mij allemaal rond de 4 weken, waarvan de eerste keer ik zo goed als elke dag bloed of bruinverlies heb gehad. Daarna is m'n lijf nog een paar rondes anders gaan reageren (spotting rond eisprong en langere menstruatie).

Je weet oas helemaal zeker dat er geen hcg meer in zit als je test met ochtendurine, maar als je met tweede urine negatief test dan zal er sowieso bijna niets meer in je lijf zitten. Ik heb afgelopen ronde (tweede ronde na ma) een eisprong gehad op de dag dat mijn bloed getest werd en daar kwam toen uit hcg: 10. Dus zelfs met beetje hcg kan je een eisprong krijgen, al zou ik er niet vanuit gaan in eerste ronde na miskraam.

Succes meis

Deel Deze Pagina