Over een aantal weken vertrekken we richting Italie, camping Park Albatros in Toscane. We hebben een caravan gehuurd via Vacasoleil. In eerste instantie zouden we gewoon ons eigen campingbedje meenemen, maar nu ben ik erg aan het twijfelen of we niet toch een babyset moeten reserveren via hun. Scheelt natuurlijk een hoop bagage. Maar van de andere kant, van ons eigen bedje weet ik dat het goed/schoon is en een fatsoenlijk matrasje heeft. Van de bedjes daar niet. Weet iemand hoe de babybedjes op Park Albatros zijn (via Vacansoleil)? Of adviseren jullie toch ons eigen bedje mee te nemen?
Geen ervaring maar wel een tip We hadden deze vakantie geen kinderstoel in het huisje, maar eentje meenemen was ook geen ootiemivm ruimte in auto. We hebben een zitje gekocht wat op bijna elke stoel geplaatst kan worden. Ideaal Toppie stoelverhoger....bol.com | Toppi - Go-Up stoelverhoger - Zwart | Baby En evt wel het matrasje meenemen van je camping bed? Scheelt ook weer ruimte en zekerheid dat je kindje op zijn eigen matras slaapr
Bedankt voor de tip, zo'n zitverhoger is zeker het overwegen waard. Maar zijn die ook al geschikt voor een kind van 11 maanden? Zit hij daar een beetje stevig/vast in? Niet dat hij me er zo uit kukelt. Ik neig toch naar zelf alles mee nemen, ben zo bang dat die bedjes daar oud en vies zijn. Dan sta je mooi. Maar ja, hoe krijgen we in godsnaam alles mee?? Haha Meer tips/ervaringen?
Dakkoffer mee nemen?? Verder heb ik geen tips.. Wij gaan in september een week naar de Dordogne. Dat zal ook nog wel een hele kunst worden om alles in de auto te krijgen haha
Siem was 12 maanden en het is een 5 puntsgordel. De verhogen zit vast aan de rugleuning en de zitting, erg stevig! Wij nemen het nu ook wel es mee naar familie of restaurants. Dus ideaal ook voor nu. Ik heb diverse bedjes gezien op veel parken en nog geen een die er niet mee door kon. Maar ben wel van het eigen matrasje... Wij hebben met 1 kind ook moeite gehad met alles meenemen, maar zonder dakkoffer en het pastte. Er zijn ook dragers voor op de trekhaak waar je koffers op kunt plaatsen als je geen dakkoffer wilt
Als het mij lag namen we inderdaad een dakkoffer mee! Maar man vertikt het... Tja, mannen en hun auto We gaan straks gewoon eens kijken of de kinderwagen en het campingbedje in de auto passen (de 2 grootste dingen) en hoeveel plaats er nog over blijft dan. Buggy zie ik nog niet zo zitten. Hij is dan net 11 maanden, en we gaan er toch regelmatig op uit. In de kinderwagen zit hij dan toch een stuk comfortabeler, en kan hij eventueel s'middags/s'avonds slapen. Ik ben nu ook aan het kijken voor zo'n stoelverhoger. Die wat jij hebt (die op de foto), is die ook van Toppie/Topmark? Zo'n 5 puntsgordel vind ik er wel veiliger en steviger uitzien dan een 3 puntsgordel. Weet je toevallig hoe groot die ingepakt is? Kortom, als alles past denk ik toch dat de keuze gemaakt is en we alles meenemen. Ik vind het gewoon geen prettig idee dat ik niet weet hoe de staat van (vooral) de bedjes daar is. En het kost me ook nog eens 5,50 euro per nacht, terwijl ik hier alles heb (alleen de stoelverhoger moet ik kopen, maar die kost me 20 euro, nog altijd goekoper dan daar huren). Plus we overnachten zowel op de heen als de terugreis, ook wel fijn om dan wat bij ons te hebben, mochten ze daar niks hebben. Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Andere tips/ervaringen blijven uiteraard welkom, bijv. hoe alles handig in te pakken...
Hahaha hier ook eigenwijze man met zijn auto en geen dakkoffer hahahah Uhm dat ding is geloof ik 30x40 en 10 dik. Dus makkelijk achter de stoel van de auto te doen. Ja die van topmark! Wij hebben chicco lite way mee, kan in slaapstand. Sommige maken daar evt een matrasje voor om meer comfort te hebben. Scheelt zoveel als die mee hebt ipv de kinderwagen....
Inpakken, zorg voor bigshoppers. Koffers nemen te veel ruimte in, shoppers kun je nog proppen... Elk hoekje benutten.