eigen cyclus na icsi(ivm cryo en start ovulatietesten)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Typfoudt, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was jullie cyclus na de icsi? Weer hetzelfde als voorheen of langer/korter.. na onze eerste poging was mijn cyclus 4 dagen korter maar toen geen cryo's dus vrrder niets bijgehouden. Nu hebben we na deze poging het geluk dat we 13 cryo's hebben. Deze cyclus wordt er 1 teruggeplaatst . Maar ik twijfel enorm over op welke dag starten met ovu testen. Wat zouden jullie doen? Eerste keer icsi was kort protocol, toen cyclus 24 dagen en toen icsi lang protocol, geen terugplaatsing ivm overstimulatie. 10 dagen na punctie al ongesteld geworden. Iemand wijze raad :) cryo's is nieuw voor me :). Ziekenhuis zegt vanaf dag 10 testen maar ben beetje huiverig mijn ei te missen..

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijn cyclus was gewoon zoals anders, 28 of 29 dagen.
    In ons ziekenhuis moest je vanaf dag 11 urine sparen en dit op dag 13 meebrengen. Dan werd op die gespaarde urine ovu-testen gedaan. Kreeg dan op dag 13 ook een echo en bloedafname. Die middag werd ik dan gebeld wanneer ik terug moest komen voor een nieuwe echo of wordt je gelijk ingepland voor de cryo.

Succes!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Als het je eerste cyclus direct na een IVF/ICSI is, duurt deze meestal langer vanwege alle hormonen die nog in je lijf zitten. Was bij mij ook het geval, duurde precies een week langer dan anders (5 ipv 4 weken).
    Maar ik zou gewoon zorgen dat je genoeg ovulatietesten in huis hebt, want je wilt 'm ook niet missen, mocht de cyclus toch gewoon normaal zijn.

4. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is dus een beetje het punt omdat vorige maand al korter was na de icsi.. naja ik ga gewoon nog wat simpele ovu testen inslaan en als ik rond de datum kom waarop ik hem zelf verwacht ga ik wel de digitale van clear blue doen. Hier doen ze alleen urine sparen en echo's als je normaal een onregelmatige cyclus hebt.. anders zelf testen met cb digitaal en bij smiley het ziekenhuis bellen. Vind het allemaal maar spannend weer :) bedankt dames

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    In het kader van "help elkaar door ervaringen te delen":)
    Mijn cyclus was na de icsi ook weer normaal.
    Het protocol cryo tp verschilt per zkh.
    Ik moet op cd10 beginnen met ovu testen, op cd12 echo, 5 dgn na positieve test tp van cryo.

Deel Deze Pagina