Eigen ding doen ondanks bevallen in het ziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door Cobon, 10 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swaan7

Swaan7 Actief lid

8 mrt 2016
    404
    267
    63
    @Muisje2016 fan van beide

Een bevalplan van max 1 A4. Je kan ze opsplitsen in fases van de bevalling en dit goed met je man doorgesproken van te voren.

Muisje2016 vindt dit leuk.
  2. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Hoe kan je bij een inleiding toch in bad bevallen?
    Ik heb alle 3 de keren praktisch vast gekluisterd gezeten aan het bed... ik kreeg na het breken van het water gelijk enorme druk en wou naar de wc gaan (plasdrang), toen werd ik er al op gewezen dat ik toch echt op het bed moest blijven liggen, vanwege de draadjes enzo.

Voelde me echt enorm beperkt en heb alleen maar in helse pijn op dat bed gedraaid...

Personeel komt en gaat ook heel random, toen ik op het punt stond te moeten bevallen was er niemand direct beschikbaar en heeft een stagiaire even bij me gezeten. Om deze onrust te voorkomen zou mijn eigen vk deze keer kijken om mee te komen ter ondersteuning.

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ze hebben draadloze ctg in het ziekenhuis en je mag met infuus in bad :)

4. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Na mijn eerste ervaring na 8 weken ziekenhuis met Helpp syndroom en Pre eclampsie heb ik altijd alles overgelaten aan de verloskundigen, dokters etc! Ik heb geluk gehad dat ik mijn dochter nog heb. Ik zou gewoon je wensen doorgeven aan je man en de rest overlaten aan de deskundigen.

Deel Deze Pagina