Eigen gevoel of advies CB volgen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Roos32, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hoi,
    Ten eerste volg je eigen gevoel!
    Verder was ik gister bij het cb en kreeg eenzelfde advies. Ik moet de totale cc van de dag over 6 voedingen verdelen en wat hij snachts drinkt is extra.

Ik geef gekolfde moedermelk dus ik doe het ook op verzoek.
    Bij mij komt hij nog gewoon rond de iedere 3 uur voor een voeding snachts. En dat is okee. Al lijkt het me heerlijk om zelf iets meer te slapen want ik kolf ook nog naast het voeden snachts :)!

Je zou kunnen proberen om overdag, als hij/zij daar blij van wordt, de cc een beetje op te hogen?
    Maar je kent je kleine zelf het beste :)

2. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Bedankt voor jullie reacties!

Gisteren kwam hij zelf overdag om de 3 uur en na de laatste voeding van de nacht na 3,5 uur, vervolgens weer na 3,5 uur en toch weer na 2,5 uur (maar dat komt ook omdat meneer dan gewoon wakker is in de ochtend en het geen doen is hem een half uur te laten huilen voor zijn voeding).

We zitten nog steeds op 8 voedingen. De laatste voeding van vandaag heb ik gegeven na 3 uur en een kwartier en toen dronk hij inderdaad iets meer cc.

Ik probeer een balans te vinden tussen voeden op verzoek en er voorzichtig toch wat regelmaat in te krijgen met name overdag. Mijn gevoel heeft wel de overhand. Het komt volgens mij uiteindelijk met iedere baby vanzelf wel goed.

Morgen naar het cb. Zal het nog eens navragen.

Share This Page