Eigen hoekje zindelijkheid?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Polletjepiek, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo

Is het misschien een idee om voor het onderwerp "Zindelijk Worden" een apart kopje te maken, net zoals er een aparte "kopje" voor voeding is?

Er staan namelijk in het "peuter/kleuter kopje" best veel topics over zindelijkheid, dus ik dacht misschien is het een idee om daar dus een apart 'hoekje' voor te maken.

2. Dana

Dana Niet meer actief

ja best een goed idee maar mag het dan ook voor marktplaats en sollicitaties? is precies hetzelfde ;)

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bedankt voor het meedenken. Echter zullen we daar geen aparte hoek voor gaan maken. Er zijn ontzettend veel onderwerpen die vaak aan bod komen. Zo ook zindelijkheid. Je kan gewoon onder peuter/kleuter je vraag blijven stellen.

Kwebbel

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    vond het eigelijk best slim ;)

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik ook!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Toen ik vandaag een vraag stelde over zindelijkheid dacht ik al ze zullen wel denken daar is de zoveelste vraag weer:p Maar ze zijn allemaal net even anders. Apart hoekje is handig maar ik denk dat je dan voor zoveel dingen een apart hoekje kan maken, ik bedoel hoeveel topics komen er wel niet voorbij cadeau 1e/2e verjaardag etc:D of topics over slaapproblemen ed.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Misschien kan iemand anders bij Peuter en Kleuter "Het-grote-zindelijkheidstopic" oid openen ;).

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou Linda, aan jou de eer..

zet ik deze op slot

Deel Deze Pagina