Even delen: Real Men Pose Next to Famous Underwear Ads - My Modern Metropolis Leuk om te zien - ik vind die foto van die man met die bril overigens wel érg mooi. Die blik vooral... Die laatste foto van allemaal vind ik vooral érg gay hihi . Maar wel leuk.
Heel eerlijk heb ik helemaal niks met gespierde mannen (tenzij het Charlie Hunnam betreft ) en heb dus liever een man zonder afgetraind lichaam. Lekker warm en zacht dus Wel leuk gedaan die foto's zo naast elkaar.
Inderdaad, die foto van de man met bril is wel aardig. Ik ben ook niet van het helemaal afgetraind zijn (ben zelf ook verre van... ), veel modellen vind ik dan ook niets, een beetje té (zoals nr. 1), maar de rest mag er wel zijn hoor (afgezien van model nr. 3 zijn okselhaar, wat een gemaakte dotjes, brrr...)
Ik vind in de meeste gevallen de modellen toch mooier hoor. 't Is toch alleen maar om naar te kijken en niet om van te proeven
Doe mij dat eerste echte model dan maar gewoon, die ziet er het leukst uit. Maar het had evengoed een 'normale' man kunnen zijn, alleen vallen deze net niet bij mij in de smaak ivm de domme koppen die ze hebben..
Wat mij dus opvalt he... Die onderbroeken van die modellen zijn wel opgevuld zeg Vooral die van Beckham. Doe ff normaal
Persoonlijk vind ik het allemaal niet echt mooie mannen.. Die modellen niet en de "gewone" mannen ook niet..
Ik geef niks om echte spierbundels, maar een mooi huidkleurtje vind ik wel aantrekkelijk. Vind die spierwitte lijven echt niks. Oh, en de zonnebank bruine mannen al helemaal niet (Gelukkig wordt mijn vent vrij makkelijk bruin en 'verbleekt' niet snel )
Dat was mij dus ook opgevallen, alsof ze even snel een paar sokken tussen hebben gepropt ofzo haha XD Ik vind gespierde mannen best mooi, maar ze mogen wel hun kleding aanhouden hoor