hey meid. wat een gewelidig nieuws voor jullie 2tjes. eindelijk een beetje rust voor jullie 2. is het huisje wel in de buurt van je moeder?? ik hoop dat nu geen tegenslagen meer krijgt hoor. lekker genieten.
En alweer: Hartstikke bedankt iedereen! Dat is goed hoor! Vind het nog steeds grappig dat ik je hier op ZP tegen gekomen ben, terwijl ik je op Hyves de hele tijd niet kon vinden omdat ik geen idee meer had hoe jullie heetten Ja het is echt een toplocatie! Ik denk dat het zo'n 700 meter lopen is vanaf waar ik nu woon, dus nog steeds errrg dicht bij mama Maar goed, dat is wel handig, helemaal zolang ik geen rijbewijs heb! Stel dat we een keer onverwachts naar het ziekenhuis moeten, dan heb ik gelukkig iemand met auto dichtbij En stiekem vind ik het ook best wel gezellig om nog zo dichtbij te wonen Ik zit echt 50 meter van de AH af, lekker makkelijk, als ik wat verder doorloop zit ik zo bij de Zeeman, Kruidvat, Aldi en het postkantoor.. Aan de andere kant ligt het station, 500 meter lopen ofzo, ook superhandig!
Ik kreeg gisteren een brief in de bus van de woningcorporatie...een uitnodiging voor een woningbezichtiging. Een knus appartementje met 2 slaapkamers. Wel toplocatie: op loopafstand van het winkelcentrum, verschillende bushaltes en een supermarkt naast de deur. Dit is de eerste keer dat ik een brief krijg voor een woning met voldoende slaapkamers dus het schiet al op!! Dit betekent dat het niet lang kan duren voor we EINDELIJK een eigen huisje hebben! Woehoeeeee, we kunnen echt niet wachten! Eindelijk privacy en onze rust (we wonen nu bij mijn broer in). Ik gs uiteraard zeker naar de bezichtiging! Maar of ik de woning aanneem? Het is sowieso een groepsaanbieding. En het is pas de 1ste woning die ik krijg aangeboden.. ENNNN ik ben nog bezig met het vinden van een baan. Maar het is belangrijk dat ik de woning ga bezichtigen want hier houden ze bij of je komt of niet...
@ Shadixxx, hihi, ik wil dus ook dicht bij mijn moeder wonen. Ze past namelijk op de kleine als ik straks ga werken. Mijn vriend werkt 5 dagen en neemt dan de auto mee. Een 2de auto hebben we nog niet. Dus voorlopig zal ik haar lopend of met de bus naar mijn ma moeten brengen. En...ik vind het ook gewoon gezellig, dicht bij mijn moeder!
Dat doen ze hier ook.. Als je niet op komt dagen (zonder af te bellen) moet je jezelf weer opnieuw in laten schrijven.. Best logisch opzich Heel veel succes in ieder geval!
Wowwwww hey Dat is wel extreem.. maar wel slim, zo reageert men alleen op woningen die ze echt willen. Hier reageert men op woningen om maar gereageerd te hebben. Ze willen de woningen dan niet eens. Dit levert de woningcorporatie extra werk op. Mensen zich opnieuw laten inschrijven doen ze hier niet, maar ze maken er wel een aantekening van, zei mijn moeder. Zij heeft na 3 jaar ingeschreven te staan een giga groot en mooi eengezinswoning gekregen in een mooie rustige buurt waar je echt moeilijk een huis kunt krijgen.. Ze is altijd naar elke bezichtiging geweest en dat werd netjes genoteerd. En volgens haar heeft ze daarom vrij snel DE woning gekregeh die ze wilde hebben. Ik wist dus niet dat ze er een notitie van maken, maar goed dat ik het weet... Als je niet komt zullen ze denken dat je niet snel een huis nodig hebt en dan sta je ineens weer onder aan de lijst Liever niet Ben je al klaar met verhuizen?
Oh nee, dat is hier dan weer níét zo! We hebben hier echt een belachelijk systeem; Je hebt de gemeente 'Halderberge', daar vallen Oudenbosch, Bosschenhoofd, Hoeven en nog een paar plaatsjes onder. Je kunt dan op plaats zoeken, op wat voor soort huis, het aantal slaapkamers en in welke buurt. Dus bijvoorbeeld, ik zocht een huis in Oudenbosch met 2-3 slaapkamers. Je krijgt dan alle wijken te zien welke dit soort huizen hebben, en dan kun je je maximaal voor 8 wijken inschrijven Ik vind 't echt nergens op slaan, want ik had wel in heel Oudenbosch willen wonen, maar ik kon me dus maar voor 8 wijken inschrijven Je kunt dus níét zien in welke wijk er wanneer een huis vrij komt.. Je moet maar gewoon afwachten tot je een brief krijgt