Eindhoven e.o. tips?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by sidmick, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Wij gaan over 2 weken naar een huisje toe in Hapert N-B. Dit is 20 km van eindhoven af. Ik heb natuurlijk wel op i-net zitten speuren maar heeft er iemand nog aanraders voor deze omgeving? Leuke uitjes (met dreumes van 16 maanden) Lekkere betaalbare restaurants etc.

2. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    We hebben een indoorspeelparadijs op het park zitten. Wel willen we idd beekse bergen of dierenrijk bezoeken. Beide zijn we vorig jaar al geweest maar ach, de kleine blijft het leuk vinden

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lommel, net over de grens in belgië is ook leuk, er zit ook een leuke outlet daar, ff buiten lommel Bergmans heet het...

wij zijn op jouw park geweest toen teun 4 mnd was, wil er wel weer heen leuk park alleen vind ik het jammer dat er weinig luxe in de huisjes zit..bv in de keuken geen vaatwasser.....en aangezien we alle maaltijden altijd in het huisje doen en de ruimte in de keuekn niet groot is baal ik dan als ik met d ehand moet afwassen....maar dta is wat ik zeg luxe probleem en kiezen we nu voor CP....
    scheelt kwa prijs niet zo veel...en Teun vin dde wildwaterbaan het einde

5. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dippiedoe: Indoorspeelparadijs.
    Dierenrijk nuenen: Dierentuin
    Best Zoo: Dierentuin
    Beeksebergen
    Efteling.

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Wij hebben voor dit park gekozen omdat er idd veel voor de kindjes is, ook als het slecht weer is.
    Het huisje wat we hebben is net gerenoveerd dus iig netjes. Vaatwasser zal ik neit echt missen, was niet van plan om in die week te koken, mama heeft ook vakantie ;)
    Heb eerlijk gezegt niet bij CP gekeken, dacht dat dat heel erg veel duurder was dan Landal

7. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Leuk en betaalbaar restaurant in Eindhoven:
    De 4 Azen
    Djeniz Khan (mongools restaurant)

Share This Page