Voel me even zo rot!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poppedoes, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Ik was net mijn dochter halen van school en dan neem ik de hond wel eens mee. Op de terugweg was de hond zo lang aan het snuffelen dat ik dacht; klaar, we gaan door. Mij zoontje zat in de kinderwagen en stond gewoon op de stoep. In een split-second dat ik mijn hond wilde pakken rolt zo de buggy van de stoep:( Huilen natuurlijk, en een dikke blauwe plek/schaafwond.
    Ik voelde me zooooo schuldig! Ik ben normaal gesproken heel erg voorzichtig met de buggy en zet hem altijd op de rem, maar nu niet aan gedacht.

Wil er verder niets mee, maar gewoon om even van me af te schrijven.

Hij kletst weer volop gelukkig, en hij valt ook wel vaker natuurlijk, maar niet op deze manier:)

2. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Oooh wat naar! Kan me goed voorstellen dat je je daar even rot door voelt! Maar inderdaad, het gebeurt zo snel! Gelukkig gaat alles goed met hem :) maar even extra knuffelen vandaag ;)

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh jeetje ik snap dat je je rot voelt. Maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Gelukkig is er verder niks ergs en gaat het alweer goed met je zoontje.

4. mptje

mptje Actief lid

21 jul 2015
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat wil je als moeder niet, maargoed zo is er wel eens heel snel iets gebeurd, blijf je niet schuldig voelen, jij hebt het niet extra gedaan. maar even goed knuffeltijd inlassen :) en dit snel gaan vergeten

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ongelukje iedereen maakt volgens mij wat mee.hoe gaat het nu?

6. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Oh ik snap dat je je rot voelt, maar je bent ook maar een mens... Fijn dat hij het al weer vergeten lijkt te zijn :)

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zou me ook rot schrikken. Maar je deed het niet met opzet. En helaas ongelukjes gebeuren in het leven.
    Ik hoop dat het inmiddels weer goed gaat met jou en de kleine!

8. Poppedoes

Poppedoes Niet meer actief

Ja het is flinke schram geworden, maar de eerste korstjes zijn er alweer af. Hij heeft verder nergens last van gelukkig. Dacht dat hij misschien wel niet meer in de buggy wilde (werd sowieso al minder), maar dat was gelukkig geen probleem.

Ik ben inmiddels mijn schuldgevoel weer een beetje te boven :D
    Maar ik let nu wel nog iets meer op :)

9. Dievertje1

23 mrt 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren niet in de gaten gehad dat mijn dochter was gaan klimmen in winkelwagentje (zo'n lage bij de intratuin) stond er met mijn rug naartoe en trek het wagentje zo mee....Zij achterover op dr hoofd op de stenen vloer 😯....snap je gevoel dus helemaal!!!

Deel Deze Pagina