Eigen kinderen op je bruiloft

Discussion in 'De lounge' started by Bam, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dochter zat gewoon tussen mij en mijn man in, die hoort er gewoon bij! Als ze rond wilde lopen en bij iemand anders wilde zitten kon dat ook gewoon.
    Ondanks dat onze bruiloft best formeel was, vind ik dat je met een kind gewoon heel soepel moet zijn. Het is tenslotte een kind, die weet niet dat ze rustig moet zitten, omdat het een bruiloft is.

Gewoon van te voren aan je gasten melden. Maar aangezien je het toch niet uitgebreid wil doen, zal iedereen dat toch wel begrijpen lijkt me...

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Een meisje van 8 lijkt me geen probleem. Onze kinderen waren 3,5 en 5 bij ons trouwen, en die hebben zich prima vermaakt.

Een meisje van 2... Tja, dat is een ander verhaal. Ik zou dan toch proberen om oppas te regelen. Nog tijd genoeg, toch? ;)

3. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    Van mij mogen ze tijdens het eten ook gerust rond lopen, ben daar echt niet moeilijk mee, maar niet de hele tijd op schoot hangen want het is dan even de avond van papa en mama :p

4. Bam

Bam Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,032
    0
    36
    Midden Nederland
    ja ouder dan 2 zal ze denk ik niet zijn. Ik heb nog de tijd, maar ben iemand die graag ver vooruit denkt :p

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    Heel onze familie lette op onze dochter was 11 maanden ...

Share This Page