eigen lootje met sint

Discussion in 'De lounge' started by Chocolat, Dec 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik vraag mij af waar men zich wel niet druk om kan maken, ten eerste vind ik Sinterklaas echt een kinderfeest en dat hele volwassenen die lootjes trekken en dan alsnog beledigd zijn omdat ze een prulding hebben gekregen snap ik dus ook niet, hou sinterklaas gewoon lekker voor de kinderen die zijn tenslotte overal blij om, dan is iedereen gelukkig :(;)

2. Om eerlijk te zijn: als ik bij sinterklaas met mijn schoonfamilie mijn eigen lootje zou trekken, zou ik het ook niet vertellen :p Word elk jaar weer gek van alle troep en rommel die het huis inkomt. ;) Zelfs als ik een lijstje maak krijg ik allemaal spullen die ik niet wil :)

Maar helaas pindakaas.... Ze gebruiken lootjestrekken.nl

3. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zou er niet mee zitten eigenlijk.
    Hij vond het waarschijnlijk zelf een mega-goeie grap. Ach..

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha mijn oom deed dat ook eens. In het gedicht zichzelf helemaal opgehemeld en daarna een heerlijk biertje voor zichzelf. Vond t wel leuk eigenlijk :)

Een vriend van mijn man deed dit ook, die kocht ipv een cadeau van 10 euro een playstation voor zichzelf :)

Ach ja ik kan er wel om lachen maar goed bij deze 2 kwam het zo uit en vonden ze het zelf ook wel lollig. Als het echt is omdat je geen zin hebt vind ik het ook flauw en doet ie volgende x maar niet meer mee.

5. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,659
    1,419
    113
    Jawel hoor lever altijd netjes een lijstje er bij in helaas, denkt mijn schoonfamilie altijd zelf te weten wat ik wel leuk vind en dat vind ik dus zo niet leuk :). Dus tja vond het wel handig zo haha

6. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Aantal jaar terug had manlief dat ook gedaan. Hij zag het als leuk grapje. Iedereen had een leuk cadeautje maat er werd maar niet 'gerarden' wie manlief had of wie manlief had getrokken.

Hij had zichzelf en had een mega duur cadeau onder de boon gelegd voor zichzelf. Hij zag het als grapje, maar echt iedereen was flink kwaad! Dat heeft hij gevoeld ook.

We trekken nog steeds lootjes, maar als we erachter komen dat je jezelf hebt, dan moet je voor iedereen apart nog eens een cadeau kopen. Dubbel veel werk dus.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Maar de grote vraag is natuurlijk.. Wat heeft hij voor zichzelf gekocht? En zat er ook nog een gedicht bij...

Haha, stel je voor dat ie ook nog zijn eigen surprise had moeten maken..

8. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Een portemonnee en nog wat ???? Hij viel door de mand met het gedicht want alleen hij maakt altijd verzinsels zoals Sintina Pieterinnen enz.

Surprise doet niet iedereen bij ons.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Flauw! Goed idee van lootjes online. En misschien flauw van mij, maar ik zou het volgend jaar dan ook inpeperen, dat het nu online gaat, omdat "iemand" vorig jaar zo flauw was :p

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Ik zou t ook niet vervelend vinden als k mezelf zou op mn lootje zou hebben, gezien mijn verlanglijstjes (met kerst dan, sinterklaas vieren we niet met volwassene) altijd genegeerd worden.
    Maar das dus niet uit gemakzucht. Indien dat t geval is zou ik t wel erg vinden.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Niet zoals..

De Sint zat te denken
    Wat hij dit jaar aan MEZELF zou schenken..

Haha..
    Ach misschien moet iedereen volgend jaar je vader een extra kado geven..
    De meest vreselijke portemonnee, die iedereen maar kan vinden..
    Uiteraard met een gedicht met Pieterinnen ed..

Share This Page