Hallo allemaal, sinds 3 dagen eet mijn kleine meid zo raar het lijkt alsof ze plotseling niet meer weet hoe ze uit haar flesje moet drinken steeds raar happen op het tuitje en pas na een tijdje heeft ze het vast en drinkt ze eventjes maar niet lang want dan laat ze weer los en krijgt ze dat ding weer niet goed te pakken ze drinkt al vanaf de eerste maand uit de fles en ik ben niet veranderd van merk ofzo, heb altijd avent gebruikt en dat ging prima tot 3 dagen geleden dna. ik snap er niks van. hoe kan dat nu ineens dan? moet ik toch een ander flesje proberen? zoja welke zou dan het beste zijn. ze heeft heel in het begin ook een difrax gehad maar dat was geen succes. (was haar eerste flesje maar merkte al gauw dat ze er niet goed uit kon drinken) ze is niet ziek ofzo, heb ook gekeken of dat ze mischien spruw kon hebben maar zover ik kon zien was dat niet het geval. iemand een ideetje wat er aan de hand is? we zouden er erg mee geholpen zijn. groetjes, lenn
Kauwt ze ook op de speen? Kan het zijn dat er wellicht een tandje zit te wringen? Of een sprongetje (dan willen ze vaak ook niet zo denderend eten...)? Is ze verder uit haar hum of ontevreden of dat niet?
haai mamamarije, bedankt voor je reactie. ze heeft geen speentje maar stopt wel alles in haar mond dat ze vastheeft en als ze niks in haar handje heeft dan sabbelt ze o haar handje. ik heb nog niks van een doorkomend tandje gezien maar wie weet..ze is idd best een beetje chagrijnig ook gisteren o het kdv zei de leidster dat en vandaag merk ik het zelf ook.
Zou ik ook proberen. Wij hebben hetzelfde gehad. Speen nr 2 ( dr brown) erop gedaan en meneer dronk weer. was wel op een latere leeftijd ( rond 10 maanden) maar wie weet. Succes.
hoi hoi.. ik denk niet dat het daaraan ligt, we hadden de aventspeen nr 3 zeg maar maar dat ging te langzaam dus toen heb ik een andere gekocht met een groter gaatje..behoorlijk gaatje eingelijk. daar dronk ze heel goed uit. en nu dringt ze alleen een beetje goed als ze vergaat van de honger dus echt als ze wakker wordt en de 4 uurtjes zijn eingelijk al voorbij. als ik haar netjes optijd eten geeft loopt ze ermee te rommelen, ze wilt wel maar het lukt gewoon niet. als ik dan het flesje even uit haar mond haal gaat ze keihard huilen.
Toch door een arts laten checken op spruw? Het kan heel pijnlijk zijn. En anders is het misschien een fase.
je hebt een papspeen op gedaan denk ik, dat is dus papa speen met grote gat, dat is alleen wanneer je pap geeft anders vloeit het enorm. ik zou nummer 2 proberen. met de spenen was het altijd proberen. ik had altijd een andere nummer klaar en wanneer t niet ging andere speen op gedaan(speen in een ring doen en naast je klaar leggen, zo kun je heel snel wisselen) vanaf 4 maanden oud verandert zuig-slik reflex, dat t niet meer dus reflex is maar t kindje zelf moet doen, daarom is t even moeilijk.
@belize: ahaa dank je wel meid dan ga ik dat zeker proberen, ik wist niet dat het zuigreflex rond deze leeftijd veranderde. ik ga morgen gelijk nummer 2 proberen en voor de zekerheid nog andere kopen. dank je wel zeg!!
ik ga voor tandjes!! de pest is, je ziet idd niks doorkomen nog, maar zodra ze door zijn is de pijn ook weg... juist het moment dat ze nog onder het tandvlees zitten doet pijn, mijn 2 boys waren ook altijd raar met drinken toen! ben benieuwd!