Hoi meiden, Ik heb de volgende vraag. heeft er iemand ervaring met de voeding van het kruitvat? Het scheeld toch ruim 5 euro met de merkvoedingen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Jet
Wij hadden kruidvat, voor we over gingen op koemelkallergievoeding. Het was voor ons goede voeding. Fenna deed het er hartstikke goed op. Ik zou niet weten waarom je niet voor goedkopere voeding zou gaan, terwijl ook de bestanddelen bijna hetzelfde zijn. Er zijn twee bestanddelen die anders zijn dan die van Friso en Nutrilon. Dus ik zou zeggen, lekker goedkoop doen en als het niet bevalt kan je altijd nog switchen.
Lees hier maar hoe het zit met de rechtszaak van nutrilon tegen kruidvat. http://www.nu.nl/news/698505/30/Nutrici ... entie.html
Quinn deed het er prima op, alleen is hij een erg hongerige baby dus hij zit nu op kruidvat en friso voeding, gemengd en dit gaat prima! Je zou een dief zijn op je eigen portemonee.
hier gebruiken we ook vanaf het begin kruidvat voeding, bevalt hier prima en scheelt idd veel in je portemonnee. ze hebben niet alleen de standaard voeding , maar ook extra care en nog een soort geloof ik. joyce
Kruidvat ging hier niet goed, krampjes en krijzen na een voeding. Weer terug naar Nutrilon en was gelijk over. Maar goed, elk kind reageert natuurlijk weer anders, dus je kunt het gewoon eens proberen.
Ik gebruik de extra care van kruidvat omdat deze hypoallergeen is. We zijn aan het over gaan van BV naar FV, hier heeft ze nog erg last van winderigheid en krampen. We geven het even de tijd en ik heb er zeker vertrouwen in.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nu nog 2 pakken nutrilon staan maar ga het zeker proberen de voeding. Ik vind het in geld best wel wat schelen. Hopelijk reageerd hij er ook goed op. groetjes jet
Ook hier vanaf het begin kruidvat voeding! Ook geen enkele problemen mee! Vigo gaat er ook als een speer op
Hier Nutrilon Forte, dat werkt gewoon goed dus overgaan op een goedkoper merk doen wij niet. Voedsel is het laatste waar we op zullen besparen, maar da's persoonlijk
Alleen jammer dat t niet in zo'n handige bak zit als de nutrilon. Ik heb die nu 1 pak gebruikt en ga nu na deze ook over op kruidvat voeding, scheelt gewoon 5 euro! Vind ik nogal. Ik spoel de bak van nutricia straks gewoon goed om en droog m en doe er dan de voeding van kruidvat in...
Hier ook kruidvat! Ook onze kerel gaat als een speer! Heb de verpakkingen in een friso bewaarbus.. Liefs Faith
Hier ook kruidvat! Ook onze kerel gaat als een speer! Heb de verpakkingen in een friso bewaarbus.. Liefs Faith
Ik hoor heel veel goede verhalen over kruitvat voeding van mijn vriendinnen. Zelf hebben we friso omdat Tijn voeding voor hongerige baby's krijgt en dat hebben ze niet van de kruitvat.
Zo hebben wij het ook gedaan heb nu een bewaar doos van friso daar passen de zakjes ook in. En het scheelt echt een hoop geld lisette doet het er goed op en ik ga het zeker blijven gebruiken