Eigen merkproduct hetzelfde als merkartikel

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad. Ik heb bij een keukenfabriek gewerkt, die maken verschillende merken in dezelfde fabriek. Maar de producten/kwaliteit zijn echt wel verschillend.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kruidvat Satine producten komt van Dove vandaan.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ja, van een hoop producten wist ik het wel. Vaak is de basis hetzelfde, maar zit er ergens een klein verschilletje in. En sommige dingen zijn exact hetzelfde.

4. frikandellen van de aldi zijn van beckers
    chips is van de croky
    knakworstjes van de unox
    pindakaas van de calvé

dat is het zo ff wat ik zeker weet..

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi! :D

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vind die dus duidelijk anders smaken, kan mij niet voorstellen dat die hetzelfde zijn.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Zijn ook niet hetzelfde maar worden in dezelfde fabriek gemaakt.

Maar dat is wel logisch. Als elk merk een eigen fabriek zou moeten opzetten wordt het een dure grap en kunnen we de goedkopere producten niet eens maken.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    De Hema rookworst en die van Unox zijn NIET hetzelfde!!!
    Ze komen wel uit de zelfde fabriek, maar de Hema rookworst is één van de weinige rookworsten die nog echt daadwerkelijk gerookt wordt!. De meeste hebben een rooksmaak door toevoeging van smaakstoffen.
    Ook het Hema gebak is gemaakt volgens Hema recept en komt ook uit eigen bakkerij.Hetzelfde geldt voor de make-up.
    Veel spullen van de Hema komen wel van echte merkproducten, maar dan met een Hema logo.

Strijkplanken zijn van Brabantia en de electrische keukenapparaten (waterkokers etc) zijn van Princess

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat weet ik, dat heel veel produkten uit dezelfde fabriek komt.
    Er zijn, dacht ik, maar 2 waspoeder fabrikanten maar er zijn ..tig merken waspoeder.
    Maar ik dacht dat t topic ging over produkten die hetzelfde zijn. Dat is toch iets anders als produkten die uit dezelfde fabriek komen.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De producten komen wel uit dezelfde fabriek, maar zijn niet hetzelfde! De receptuur is anders. Dus niet denken dat ze hetzelfde zijn! Dit kun je zelf ook controleren door bij voedingswaarden te kijken.

Deel Deze Pagina