Eigen moeder vs schoonmoeder

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Skye, Aug 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Ik mer het eigenlijk van het begin af aan al. Ik kan meer hebben van mijn eigen moeder dan van mijn schoonmoeder. Op zich wel logisch natuurlijk maarja.

Ze passen allebei 1 dag op. Bij mijn moeder is Kyra altijd zo relaxed. Ze kan altijd bij mijn moeder slapen en is altijd vrolijk bij mijn ouders thuis.

Als we dan bij mijn schoonouders zijn, is Kyra nooit te genieten, altijd huilerig. Ze huilt ook altijd bij mijn schoonmoeder, waardoor ik me weer op zit te vreten. Ik wil Kyra niet meteen van haar afnemen, maar ik wil Kyra het liefst bij me nemen om te troosten.

Bij mijn moeder drinkt ze ook 9 van de 10 flessen leeg. Bij mijn schoonmoeder laat ze gewoon 100 ml staan. Dan zeg ik haar ook, hoe wij de fles meestal geven, hoe Kyra dat dus gewend is en dan zegt ze, nee dat hoeft niet joh. Hallo!!!!!! Vervolgens drinkt ze de fles dus niet. Dan ben ik wel zo, dat ik Kyra pak om zelf de fles te geven. Dan blijft ze bij mij ook eventjes moeilijk doen, maar drinkt ze de fles dus wel leeg. Tussendoor als Kyra dan een beetje moeilijk doet hoor ik gelijk "oh, ligt dus niet aan mij"

Af en toe van die kleine irritaties, die ik eigenlijk niet wil, maar er zeker wel zijn

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    je kind kan ook jou irritaties voelen tegenover je schoonmoeder waardoor ze zo doet.
    hier is mijn dochter ook heel anders bij mijn moeder als bij mijn schoonmoeder.

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Dat is precies wat ik dacht... Waarschijnlijk voelt ze jouw irritaties...

Share This Page