Hoe laat weer naar bed doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemama, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hallo,

Mijn dochter van bijna 2 half jaar,heeft sinds een paar dagen weer haar slaapje in de middag nodig. Ik doe mijn dochtertje dan ongeveer rond half 1 naar bed. Ze slaapt dan ongeveer tot 3uur,half 4. Maar als ze wakker is dan is ze zo druk en helemaal uit geslapen hahaha. Ik zit nu dan echt met een tijd hoelaat ik haar weer naar haar bedje moet doen s'avonds? Wat is een mooie tijd om haar dan weer naar bedje te brengen?

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Hebben kindjes van 2 en een half jaar nog een slaapje nodig dan?

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

@firegirl:dat verschilt per kindje,
    als je denkt dat ze in de middag nog een slaapje nodig heeft zou ik die korter maken en haar gewoon rond 7 uur half 8 naar bed doen ;)

4. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    @ firegirl: Ja mijn dochter heeft nu toevallig wel haar slaapje nodig. De ene keer wel en die andere keer weer niet. Nu is ze toevallig ook niet zo lekker,dus wilt ze slapen. Elk kind verschilt.

@my miracle: Dat kan ik wel doen ja inplaats van 3 uurtjes anderhalf uur en dan kan ze netjes om half 8/ 8uur naar bed is een mooie tijd

5. firegirl

firegirl Niet meer actief

Wat een goed advies, dat moet ik maar alvast onthouden haha.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jochie van net 2 slaapt meestal van half 1 tot 3/1 tot half 4. 's Avonds gaat hij rond half 9 naar boven. Dan slaapt hij rond 9 uur-half 10, en wordt tussen 7 en half 9 wakker.

Minder slaap overdag werkt niet. Dan is daarna niet te genieten. en krijgt ook geen avondeten meer binnen. En vroeger op bed wordt een groot feest. Zoals het nu is, werkt het goed, en hebben we een uitgeslapen jochie..

Deel Deze Pagina