Hoi Hoi Ik weet eigenlijk niet zo goed of dit wel een topic id die hier tussen past maar, weet anders niet waar. Ik wil jullie allemaal bedanken omdat jullie allemaal zo lief zijn en elkaar zo graag willen helpen. Ook wil ik hierbij de mensen die voor deze forum zorgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veeeeeeel bedanken omdat ik vind dat ze echt iets te geks hebben aangemaakt. Ik zou niet weten hoe ik anders zo prettig informatie kon inwinnen en waar ik dan anders met al deze vragen terecht zou kunnen. Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes in jullie leven en hoop dat het voor iedereen die het wilt erg snel raak mag zijn!
hier ook iemand die het er helemaal mee eens is! Leuk initiatief zeg! Zo'n dingen mogen zeker ook wel eens vermeld worden! liefs Sizzel
Dat is een superlief berichtje ..... Ben het er ook helemaal mee eens...helemaal top allemaal. Lekker lullen zonder te oordelen over elkaar...echt super
Dat is nog eens een leuk berichtje en ik kan me er helmaal bij aansluiten. Helemaal top dit forum. Ben blij dat ik hier op terecht ben gekomen en kan al geen dag meer zonder!
Wat ontzettend lief om zo'n topic te openen. Ik ben het er er ook zeker mee eens, het eerste wat ik doe als ik de pc aanzet is naar zwangerschapspagina.nl en dan lkkr mee lezen en kletsen en vooral met m'n vragen of twijfels terecht. HEERLIJK ZO!