Wij zitten nu op een gedeeld account van HBO, ik weet nog niet of ik het wat vind. Maar zolang ik geen Netflix kids account kan toevoegen tegen bijbetaling is het voor mij ook een principe ding.
Maar op een volwassen account kun je alle kids dingen toch ook gewoon kijken. Of ben je bang dat je kinderen dan iets kijken wat ze niet mogen zien?
Ik zou dat ook niet zo fijn vinden. Vooral omdat de trailers al beginnen te spelen als je er op staat. Wij zitten nog op het account van een ander. Nog niet geblokkeerd is. We kijken niet zoveel moet ik zeggen, dus als het straks wel wordt geblokkeerd dan ga twijfel ik nog of we zelf een abonnement nemen (wel handig voor op vakanties) of op een andere streamingsdienst.
Dat zou kunnen, maar wij gebruiken het zelf eigenlijk (haast) niet, dus dat je voor 4 euro extra niet kan kiezen voor een kids account ipv een normaal account vind ik jammer.
Ik zou het juist fijn vinden voor bijna €10 minder, dan maar geen kids account. Ze kunnen toch wel alles kijken wat ze willen.