onderzoek

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tijgertje82, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tijgertje82

Jan 3, 2007
    22
    0
    0
    Hallo Meiden,

Hier even een berichtje van mij moet even me vehaal kwijt.
    Vrijdag ochtend 15 juni begon ik te bloeden HA gebeld en ik moest het maar afwachten kon mogelijk een mk worden maar hoefde ook niks te zijn dus heel bang en onzeker het weekend in.Vanaf zaterdag nam het bloeden geleidelijk al weer af en nog steeds geen stolsels oid,bij het plassen steeds minder bloed in mijn ureine,in maandverband ook steeds minder.
    Het bloeden leek heel erg op een menstruatie en nam steeds meer af.
    Nu is het sinds vanmorgen alleen bij het afvegen,weer contact met de HA gehad en mocht eindelijk een afspraak maken voor een vaginaal onderzoek in het ziekenhuis.
    Nog een week in spanning over hoe en wat want mag vrijdag om 9.15 pas,eerder had geen zin zeiden ze omdat het nog te vroeg in zwangerschap is om iets te kunnen zien.
    Ben echt heel bang en onzeker heb nog steeds last van mij borsten en heb niet 100% iets van er is niks meer maar durf niet teveel te hopen.

Sorry voor de details mar moest mijn verhaal kwijt en hoop dat er vrouwen zijn die mijn verhaal herkennen of in ieder geval mijn gevoel begrijpen,en ik weet het is afwachten pfffffff.

Ben blij dat er een forum is waar je je verhaal kan delen met andere vrouwen groetjes Tijgertje82

2. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ah, tijgertje, wat een onzekerheid. Dat is niet makkelijk om nog tot vrijdag te wachten, ik hoop dat je je er een beetje doorheen kunt slaan. Lekker veel afleiding zoeken deze week!

Heel veel sterkte deze week, ik hoop dat vrijdag alles OK blijkt te zijn!

*knuffel*

3. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    he tijgertje wat vervelend meid, die onzekerheid, ik wens je heel veel sterkte deze dagen en succes vijdag

4. Tijgertje82

Jan 3, 2007
    22
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor jullie reactie,sinds vanmorgen heb ik geen bloed meer bij plassen en afvegen.
    Ben wel nog steeds erg bang dat het mis is,en moet ook nog wachten tot vrijdag pffffff lange week.

Groetjes en allemaal heel veel geluk,
    Tijgertje82

5. Tijgertje82

Jan 3, 2007
    22
    0
    0
    Hallo mensen,

Bij deze neem ik afscheid van dit forum,na een week spanning heb ik vandaag te horen gekregen dat ik inderdaad een miskraam heb gehad.

Groetjes tijgertje82

6. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Oh meid heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw een goeie zwangerschap krijgt!

7. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg dat je een mk hebt gehad
    veel sterkte
    en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed :)

Share This Page